środa, 14 stycznia 2015

się działo.

W niedzielę koncert WOŚP, dziś koncert w mojej szkole, do której chodziłam jak tylko skończyłam 6 lat. Było super! Koncert odbył się na specjalne zaproszenie Pani dyrektor. Miło bardzo! Dzieciaki miały poprzestawiane dzwonki i wcześniej poszły na obiad, wszystko przygotowane i dopięte na ostatni guzik. Należą się dla wszystkich ogromne podziękowania za taką organizację. Działo się dużo!. Ledwo co po chorobie, ale i tak było świetnie! 
Wy też dobrze się bawiliście, a to dla mnie najważniejsze. Śpiewaliście, skakaliście, tańczyliście. To jest piękne i jeszcze te uśmiechy na Waszych twarzach <3

Przepraszam też, że nie starczyło czasu, żeby podpisać się wszystkim, ale nadrobimy. Na pewno spotkamy się jeszcze nie raz. Dziękuję za niedzielę i dziś. To dziękowanie jest już nudne, ale nie potrafię inaczej. Kocham! Ja już idę spać, bo padam ze zmęczenia. Paa! Dobranoc.

Łapcie jeszcze coś do posłuchania, bo to dobry numer :) 

A na koniec masa zdjęć z mojego telefonu i aparatów. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz