piątek, 1 grudnia 2017

ja nie wiem




"Ja nie wiem" to najczęściej wypowiadane przeze mnie słowa. Do wszystkiego zawsze pasują. Stwierdziłam, że w tym poście też idealnie się sprawdzą.

Sama w pokoju. Leżę na łóżku. Wszyscy już dawno śpią. Zastanawiam się co tu napisać. Dawno tego nie robiłam i muszę przyznać, że głupio mi dotykać klawiatury, wiedząc, że tyle czasu upłynęło od ostatniego posta.

Pomyślicie pewnie "osiągnęła sukces, jest szczęśliwa i już o nikim nie pamięta". Ludzie często tak myślą i wtedy leci tekst "zmieniłaś się". Najgorszy tekst ever!
Sukces = obowiązki. Sukces = praca. No i sukces = brak zrozumienia ze strony bliskich, że praca i obowiązki to coś, o co trzeba dbać, by przyniosło wyżej wspomniany sukces.
Czysta matma hue hue :) - no teraz Magda zabłysnęłaś!

Nie czuję w moim życiu zmiany. Owszem, jest bardziej kolorowe, ale też szybsze. Nie ma czasu na przerwę - no ewentualnie czas na Kit Kat, taki dzis ze mnie sucharowy śmieszek.
Nie można się zatrzymać, bo zaprzepaścisz swoją szansę. Pędzisz jak szalony na swoim białym rumaku (tak się rozmarzyłam), a i tak często coś lub ktoś Cię z niego zwali. Mnóstwo jest takich sytuacji. Więcej jest w życiu porażek niż zwycięstw. Tak już jest. Nic na to nie poradzisz. Po prostu lecisz dalej. Mimo fal, wichur, pożarów i czego tam jeszcze chcecie. 

Wbiłam kolejny level. Jestem z tego dumna. Cieszę się, że tu jesteście. Cieszę się, że mam też wokół siebie osoby, za które wskoczyłabym w ogień.

Dość dziwny jest ten post. Trochę się tłumaczę, trochę motywuję. Żartuję, opowiadam, dziękuję. Chyba po prostu tym postem chcę trochę się wygadać. A skoro tu jesteście to znaczy, że czytacie mój pamiętnik. Pamiętnik pisany, kiedy głowa już nie ogarniała tylu danych, faktów, emocji.

Dzięki wirtualna kartko za tę współpracę. Lubię tak czasem coś na Ciebie wylać. I mam tu na myśli pozytywne znaczenie tego słowa.

Trzymajcie się wszyscy ciepło! M.

7 komentarzy:

  1. Wiele osób tak myśli,jak osiągniesz jakiś sukces żyjesz jak w niebie,a trzeba to pielęgnować i dbać żeby wszystkiego nie stracić

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłem na Ciebie zaledwie kilka dni temu, ale już teraz mogę śmiało stwierdzić, że jesteś dla mnie inspiracyjnym odkryciem roku. Jesteś świetna w tym, co robisz. Przede wszystkim masz wspaniałą pasję i ją rozwijasz. Miło Ciebie posłuchać zarówno gdy śpiewasz, jak i wypowiadasz się na dowolny temat. Pozdrawiam i życzę kolejnych wielkich sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również odkryłam twój blog i kanał na youtube kilka dni temu,i już jestem twoją fanką. Masz świetny głos i nie brakuje ci humoru, nigdy się nie poddajesz. Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem już z tobą od jakiegoś roku na YT i bardzo kocham twój pozytywizm, jednak dopiero dziś weszłam na bloga i muszę ci powiedzieć, że jesteś świetna w tym co robisz <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten blog spełnia moje oczekiwania jakie mam przed każdym blogiem którego odwiedzam.Oceniam nawet ten blog na bardzo dobrą ocenę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten blog oceniam bardzo wysoko. Na tym blogu jest dużo ciekawych informacji.

    OdpowiedzUsuń