wtorek, 20 marca 2018

dobro jest w nas

Cześć, to ja - Magda. 

Nie będę zaczynać, że dawno mnie tu nie było. Taka jest rzeczywistość i ciężko jest znaleźć czas, żeby podsumować kilka miesięcy mojej nieobecności. O wiele łatwiej na bieżąco wrzucać info o tym, co u mnie na social mediach takich jak: Instagram, Snapchat, grupa na fejsie czy nawet kanał na YouTube. W każdym razie - przepraszam Was i przepraszam samą siebie za zaniedbanie mojego pamiętniczka.

Wróćmy do tego, co działo się u mnie i co siedzi w mojej głowie, bo to właśnie jest tematem przewodnim mojego bloga.

Pewnie myślicie, że jestem najszczęśliwszą osobą na świecie, ale zawsze są zmartwienia, ryzyko, odpowiedzialność. Teraz jest tego jeszcze więcej i czasem mnie to przytłacza. Nadal czuję się małą dziewczynką, która nie musi myśleć o konsekwencjach. A raczej chciałabym, żeby tak było. Każdy chyba by tak chciał. Wtedy byłoby beztrosko...

Ostatnio nie do końca potrafię wbić sobie do głowy, że trzeba wszystko traktować z mega dystansem, będzie co będzie, z dużym optymizmem. Mimo, że się uśmiecham, to jednak trochę to we mnie zanika. Brakuje mi tamtej Magdy, a nie do końca jestem w stanie ją przywrócić. Magdy, która nie martwiła się na zapas, która wszystko uważała za "easy", która była gotowa do walki w każdym momencie, a do tego z ogromnym przekonaniem, że się uda i będzie dobrze.

Spadł na mnie jakiś ogromny ciężar, presja, mnóstwo wyborów, które na pewno czymś poskutkują. Nigdy nie wiemy czy czymś dobrym, czy złym. 

Czasem po prostu tak jest, że potrzebujemy takiego małego dołka, żeby potem z niego wyjść, wstać i poczuć, że to walka o marzenia nadaje naszemu życiu sens. Czasem te marzenia wymagają podjęcia bardzo trudnych i życiowych decyzji, ale wierzę, że będą to same te dobre wybory.

Bądźcie dzielni i uważajcie na siebie. Dobro jest w nas! 

M.


18 komentarzy:

  1. Witam,od dosc nie dawna Pania obserwuje i powiem szczerze zawsze zastanawiam się czy na codzien jest Pani taka pogodna, uśmiechnięta i pelnp zycia? Z tego co przeczytalem wyzej wynika że nie do konca. Moge z własnego doświadczenia powiedzieć że dorasta Pani Pani Magdo i jak to zazwyczaj bywa przejmujemy jako dorośli więcej obowiązków. Powiem Pani tak obserwujac jak Pani spiewa jak potrafi Pani z niczego zrobić fajny czasem smieszny kawalek, uważam ze ta dawna Magda jest w Pani i zawsze będzie...Teraz na pewno będzie Pani tez potrzebował wsparcia bliskich a zapewne tak juz jest. Przede wszystkim niech Pani bedzbę soba bo tego w dzisiejszych czasach brakuje, pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno każdy człowiek ma w sobie dobro.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele prawdy w tym wpisie

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem taki wpis na pewno spodoba się bardzo dużej liczbie osób.Jestem tego pewny nawet na 100 procent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten blog oceniam wysoko bo jest na nim po prostu wszystko co tylko bym chciał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Informację na tym blogu są bardzo ciekawie.Na pewno w przyszłości będę tutaj wracał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój przyjaciel ostatnio mi powiedział żebym skorzystał z bardzo dobrej firmy Szczury Warszawa .Ja go posłuchałem i z tej firmy naprawdę skorzystałem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze że na tym blogu jestem. Jest bardzo dużo mądrych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten blog został mi polecony przez kumpla. Na tym blogu naprawdę jest bardzo dużo ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać że ten artykuł jest bardzo ciekawy. Na pewno zainteresuje bardzo dużo osób.

    OdpowiedzUsuń
  11. platforma edukacyjna Dlaucznia27.12.2020, 10:47

    Ja chodzę do szkoły średniej i musiałem skorzystać z bardzo dobrej oferty platforma edukacyjna Dlaucznia.pl .O tej stronie na pewno powiem mojemu znajomemu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo interesujące komentarze są pod tym artykułem. To na pewno jest bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę przypadkowo wszedłem na ten blog. Na pewno na tym blogu zostanie na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  14. „Gdybyś NAGLE stracił źródło dochodu, reputację, pieniądze oraz kontakty...
    ...co byś zrobił w pierwsze 30 dni, aby zacząć wszystko od nowa?”

    Zacznij NOWE ŻYCIE
    Spraw, by ludzie sami do Ciebie przychodzili
    i korzystali z tego co sprzedajesz.

    http://bit.ly/hello-click

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka dni temu kumpel powiedział mi o rewelacyjnej ofercie XtraSize .Ja na pewno nad tą ofertą bardzo się zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się ten blog. Na pewno o tym blogu powiem mojemu znajomemu.

    OdpowiedzUsuń