niedziela, 15 lutego 2015

Walentynki?!

Zazwyczaj jak się ma te kilkanaście lat to w domu są ciągłe kłótnie, a rodzice są wtedy nam potrzebni tylko po to, żeby mieć za co kupić nowe ubrania i pójść do kina. Nie wiem czy coś ze mną nie tak, ale ja mimo tego, że mam te naście lat to tego nie przechodziłam i nie mam zamiaru. Po prostu kocham, bo tylko oni mnie zawsze rozumieją.

Wiem, że być może niektórzy z Was mają nieciekawe sytuacje w domu, ale nie można tego ukrywać, dobrze jest z kimś o tym porozmawiać. Czasami taka rozmowa może zmienić nasz cały tok myślenia. Od tego właśnie są inni ludzie.

To dlatego tak bardzo się cieszę, że obok mnie jest Mama, na którą zawsze mogę liczyć i Tata, który chce dla mnie jak najlepiej. Doceniam to. Tak naprawdę spełniają moje wszystkie zachcianki i czasami mam aż wyrzuty sumienia, ale to rodzice. Zazwyczaj tak jest, że jeśli nie mają możliwości dać tego, co chce ich dziecko to źle się z tym czują. Choć i tak myślę, że gdybym nie miała tych wszystkich materialnych rzeczy, co mam teraz i tak bym była szczęśliwa, bo mam rodzinę. 

Wszyscy narzekają, że Walentynki spędzają sami. Ja też nie mam chłopaka - hę, śmiesznie to brzmi - i nie zamierzam mieć, bo spełniam siebie i kocham muzykę. Nie, że jestem egoistką, po prostu uważam, że mieć kogoś to ogromne wyzwanie. Nie potrafiłabym odróżnić czy ktoś jest ze mną dlatego, że już coś osiągnęłam i dalej w to brnę czy dlatego, że ktoś mnie kocha naprawdę. Nie lubię tego, gdy trzeba być na czas, trzeba obiecywać, nie lubię być uwiązana. Chodzę swoimi ścieżkami. Nienawidzę, kiedy ktoś mi coś narzuca i każe zrobić rzeczy, które zupełnie mi nie odpowiadają. Ktoś tam gdzieś teraz na świecie nie ma rodziców, jakieś dziecko jest w domu dziecka, nie ma się do kogo przytulić, a my nadal narzekamy, że Walentynki są złe i bezsensu. A ja uważam, że właśnie mają sens tylko trzeba ten sens samemu odnaleźć. Jest mnóstwo osób, które są z Tobą zawsze. Często tego nie zauważamy. To jest złe, nie Walentynki...
Buziaki i duuuużo miłości, nie tylko tego dnia!



1 komentarz: