piątek, 9 listopada 2012

Wspomnienia z Vocal Weeku

Hej!
Nareszcie piątek! Ostatnio nie mam na nic czasu, na szczęście kiedy nadchodzi weekend mogę znów spokojnie zająć się komponowaniem, śpiewaniem i pisaniem piosenek, czyli tym, co przynosi mi wiele radości i energii, która niestety musi mi wystarczyć na kolejny roboczy tydzień:) 

Właśnie wspominam, co działo się w ubiegłe wakacje. Uwielbiam podróżować i zwiedzać nowe miejsca, ale zdałam sobie sprawę, że najlepiej spędzone wakacje w moim życiu to te, podczas których mogłam uczestniczyć w warsztatach - Vocal Week. Miałam tam wokół siebie wspaniałych ludzi, którzy przekazywali swoją pozytywną energię i zarażali wielką pasją do muzyki <3

Relacja z Vocal Weeku:


P.S Sprawy z 'Be Strong' się trochę pokomplikowały, dlatego przed świętami prawdopodobnie pojawią się dwie premiery: 'Be Strong' wraz z teledyskiem i świąteczna piosenka 'Christmas Time' również w nowej aranżacji. Mam nadzieję, że w końcu termin premiery tych utworów już tym razem się nie zmieni:)

                                                                                                         Magda <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz