sobota, 4 stycznia 2014

"Dobrze, że jesteś!"

Tytuł posta dziś nie do końca mówi sam za siebie.  "Dobrze, że jesteś!" to tylko 3 słowa, które brzmią wzruszająco, cieszą i motywują.  Móc usłyszeć je od ludzi to naprawdę niezwykłe uczucie. Cieszę się,  że przyglądając się moim małym, dużym sukcesom, moim postępom, pracy inni biorą ze mnie przykład i chcą tak jak ja podążać za swoimi marzeniami, wciąż się rozwijać, działać, działać i jeszcze raz działać. Dziękuję Wam za to!

Wczoraj mogłam odwiedzić moją jak to się mówi "starą" szkołę. Miło było powspominać dobre czasy. Uczniowie również prowadzą bloga z życia szkoły. Dzięki , że mogłam podzielić się z Wami moją pasją i zainteresowaniami. Początki, osiągnięcia, hejterzy, plany na przyszłość... Będziecie mogli dowiedzieć się o mnie nieco więcej niż tylko to, co słyszycie poprzez dźwięk. Efekty już wkrótce:)

Wracając do mojego gwiazdkowego prezentu... przygotowuję się do chyba największego występu w moim życiu. Nie chcę jeszcze nic zapeszać, na razie szczegóły zatrzymam w tajemnicy, a Wy mocno trzymajcie kciuki :) 
Dozo! Magda




4 komentarze:

  1. Chciałabym kiedyś być taka jak ty ;* nie poddaje się i mam własne piosenki *o* uczyłam się kilka miesięcy grać na gitarze, ale mi niezbyt wychodzi :( nie umiem. Masz fajnie, bo umiesz grać na instrumentach i możesz sama tworzyć muzykę :) Też tak chcę ;/ koooooooooooocham śpiewać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci:) czytam ten komentarz i naprawdę zrobiło mi się bardzo miło:) Tylko zaraz zaraz! Chyba chodziło Ci o to, że JESZCZE nie umiesz grać na gitarze:) Wszystkiego można się nauczyć i wszystko można osiągnąć. Jeśli wmówisz sobie, że nie umiesz grać na gitarze to prawdopodobnie nigdy jej nie weźmiesz do rąk, a tu przecież nie o to chodzi, prawda? :) Ćwicz! Potrzeba czasu. Jeśli nie wyjdziesz z domu to nie spotkasz nowych ludzi. Tak samo jest z muzyką. Rób to, co kochasz, a będą efekty:) I pamiętaj: jeśli Ty uwierzysz w siebie to inni też w Ciebie uwierzą. Trzymam mocno kciuki! Buziaki :* Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedyś chciałbym coś swojego nagrać, ale jak narazie bezskutecznie :/ Nie mam talentu do śpiewa, więc zrezygnowałem...
    Ale za Cb trzymam kciuki :)
    Chcesz wziąć udział w konkursie? Zapraszam - drugi link :)
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy może nauczyć się śpiewać :) Tylko to też wymaga czasu. Nie rezygnuj! Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to portafisz też tego dokonać. Nikt nie jest od razu doskonały, ja też nadal popełniam mnóstwo błędów, dlatego wciąż się uczę :)
    Dzięki wielkie i ja za Ciebie też mocno trzymam kciuki! Mam nadzieję, że nagrasz wkrótce coś swojego i podzielisz się tutaj z nami. Chętnie posłucham:)
    Twoje blogi mi się bardzo podobają, już obserwuję i być może wezmę udział w konkursie:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń