piątek, 18 lipca 2014

dzieje się!

Wreszcie udało mi się tu napisać. Przygotowania trwają. Dużo się teraz dzieje w moim życiu, ale właśnie do tego dążę :D Uwielbiam, kiedy mam mnóstwo rzeczy do zrobienia i wiem, że nie zmarnowałam mojego czasu. 

Na koncercie we Władysławowie będzie naprawdę świetnie! Nie będzie to zwykły występ. Ostatnią piosenkę zaśpiewam w duecie z Damianem. Pewnie już domyślacie się jaką. Tak, to "Wybrałam" - Saszan. Mamy już ponad 7 tysięcy wyświetleń na You Tube, dlatego pomyśleliśmy, że zaśpiewamy ją dla Was na żywo 24 lipca w Ocean Parku. 

Ten wyjazd nad morze nie będzie zwykłym wyjazdem. Naprawdę będzie się tam działo. I już nie chodzi mi tylko o występ. Mamy masę planów, które muszą wypalić. Muuuszą!!! Zbieramy całą ekipę, bierzemy gitary, kamerę... może jakiś teledysk? Dowiecie się już wkrótce :) A ja już lecę, bo jeszcze aranżacja! Muszę ją dziś dokończyć. Trzymajcie się. Siadam do pianina :* 

PS. Lubicie?







1 komentarz:

  1. Jestem początkującą kompozytorką i niebawem też zacznę zamieszczać swoje kawałki. Powodzenia! Zapraszam również do siebie: www.donnazoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń