poniedziałek, 26 stycznia 2015

Centrum Zdrowia Dziecka (19.01.2015)

Było tak cudownie! Mnóstwo słodkich dzieciaków i dużo radości... była moc!! Nawet nie potrafię opisać jak bardzo ten koncert był dla mnie ważny. Cieszę się, że choć na chwilę mogliśmy razem przestać myśleć o problemach. Nie zapomnę tego koncertu, wszystkie są piękne, ale ten był wyjątkowy. Wasz uśmiech mówił sam za siebie. Dziękuję Wam za tamten dzień!

Btw. u mnie ostatnio dużo nowości, wszystko co dobre też szybko się kończy, ale ostatni tydzień był świetny! Poznałam nowych ludzi, spędziliśmy razem cały dzień, a na koniec i tak żal było się żegnać. Nie mogę się doczekać naszego kolejnego spotkania.
Na razie mam jeszcze ferie i powinnam się uczyć, ale jakoś nie potrafię się na niczym skupić. Pewnie też tak czasem macie. Mam nadzieję, że wkrótce mi to przejdzie :D
Miłego!























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz