wtorek, 21 kwietnia 2015

"Poza mną się kręci ten świat"

Kochani, popatrzcie w lewo. Widzicie tę liczbę? Na moim blogu wybiło 42 000 wyświetleń. Takie liczby motywują. Im więcej, tym jeszcze bardziej starasz się być lepszym i robić swoje, czyli w dwóch słowach: po marzenia! :)

Nie wiem czy się zorientowaliście, ale od dłuższego czasu moje filmiki na You Tube pojawiają się co tydzień. Obiecałam, że będę wstawiać je regularnie i póki co trzymam się dzielnie, ale bez Was bym nie dała rady. Oglądacie, komentujecie, dajecie łapki w górę, subskrybujecie. To naprawdę cieszy i tutaj mówię serio. Nawet nie wiecie jaki pojawia się u mnie uśmiech na twarzy, gdy ktoś zaczyna mnie obserwować. Codziennie dochodzą nowi subskrybenci. Bardzo Wam za to dziękuję i mam nadzieję, że moja praca nie pójdzie na marne, a Was będzie jeszcze więcej. 

Właśnie a'propos nagrywania - widzieliście nowy cover? Jeśli nie to szybciutko nadrabiamy zaległości.


Cover "Wybrałam" obejrzała Saszan, Dawid Kwiatkowski i cała ich ekipa. 
Niech "Poza Mną" też zobaczy Marta Bijan! :) Wy już wiecie jak tym się zająć :D


"Nic do stracenia"

Jutro prawdopodobnie odbieram ze studia "Nic do stracenia". Wiecie jak ja się jaram?? 
Postawiłam sobie pewien cel, a w związku z tym, że lubię stawiać sobie wysokie poprzeczki, mniejsza z tym, że czasem za wysokie, to musicie mi pomóc. 
Kiedy pojawi się teledysk musimy wszyscy udostępniać i pokazywać go wszędzie. Mój cel to przynajmniej 50 000 wyświetleń

Wiara jest najważniejsza, a ja ją mam, więc Wy też uwierzcie i działamy! <3

Żegnam się już. Do następnego! 
I dajcie z siebie wszystko na egzaminach gimnazjalnych. Wiecie, że trzymam mocno kciuki, jak zawsze, dla Was. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz