niedziela, 22 maja 2016

Mam fejma. Fejma mam.

Miałam już iść spać, ale jakoś natchnęło mnie na posta. Temat jest dość popularny. 

21 wiek, muzyka, aktorstwo, sport, moda, a do tego telefon przyczepiony do ręki, Internet, social media i… FEJM.
Zauważyłam, że to ostatnie jest dla większości osób najważniejsze. Ludzie łapią się wszystkiego, by liczba lajków wzrosła. Nawet do tego stopnia, że pojawiają się komentarze "l4l", "follow za folllow". "oddaję".

Jak wstawiłam swój pierwszy cover do sieci to nie miałam w głowie ani jednej myśli, że dzięki temu stanę się sławna, zyskam mnóstwo lajków i będę królować we wszystkich śniadaniówkach. Nigdy nie pomyślałam, że znajdą się osoby, które zaczną interesować się nie tylko moją muzyką, ale też moją osobą. Tym, co robię na co dzień, że będą słuchać tego, co mówię, będą czytać co tu piszę… 
To były jakieś odległe krainy, coś niemożliwego. Liczyła się moja pasja. Śpiewanie i przede wszystkim tworzenie było, jest i zawsze będzie dla mnie czymś, co uwalnia drugą Magdę. Pewną siebie i bez żadnych przeszkód do pokonania.

Wrzucałam i nadal wrzucam do Internetu nagrania jak śpiewam, gram, bo po prostu cieszę się z postępów mojej ciężkiej pracy. Dzielę sie tym progresem. Nie pokazuję sie jako osoba idealna tak, jak to robią niektóre dziewczyny na Instagramie. Dziubek, najlepsze ubrania, pięknie ułożone włosy i make up. To niby nic złego, ale reprezentujmy sobą coś więcej. Pracujmy, a potem pokażmy szczere efekty tej pracy. Pracy, która tak naprawdę powinna być dla nas przyjemnością. 


Bardzo cieszę sie, że Was mam. Motywujecie, by mimo hejtów wrzucać nagrania i dalej pokazywać swój rozwój, by pozwolić innym poznać mnie i moją muzykę. By zdobyć tak naprawdę fejm, ale tę lepszą odmianę. Fejm, który się zgadza, bo na to zapracowaliśmy.

To przecież normalne, że najpierw jest spektakl, a potem wielkie brawa od publiczności. Najpierw trzeba poćwiczyć, a potem można się cieszyć z uzyskanego efektu... dlatego właśnie nie rozumiem skąd u ludzi pragnienie sławy "ot tak".
No cóż,  "dymi im flow i nikt im go nie przejmie" :))


+ zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia






Łęka! Pięknie było!

Dzięki Stanisławów!

Prezent od najdzielniejszych dzieciaków na świecie <3 Koncert w Centrum Zdrowia Dziecka

3 komentarze:

  1. W pełni się zgadzam. :( Niektóre blogi że tak powiem są trochę "puste" komentują sobie nawzajem obs/obs kom/kom (mam na myśli niektóre) Tu chyba nie o to chodzi. Albo komuś podoba się blog albo nie. Po komentować w ten sposób? Żeby mieć więcej komentarzy i wyświetleń... Nie rozumiem tego... Niegdyś nie radziłam sobie z hejtami, teraz już wiem, że wszystko robię dla siebie, nie po to żeby mieć upodobanie w ludziach... Pozdrawiam.
    fermataxxl.blogspot.com
    Jak masz chwilę to wpadnij. Zależy mi na choć kilku szczerych opiniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ten blog bardzo się podoba. Za nie długo na pewno sam tutaj będę wracał ze wszystkimi moimi kolegami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli ktoś przygotowuje się do matury to na pewno powinien skorzystać z bardzo dobrej oferty zadania maturalne .Sam z tej oferty ostatnio skorzystałem bo do matury się przygotowuje.

    OdpowiedzUsuń