piątek, 1 lipca 2016

5 LAT

1 lipca 2011, czyli dokładnie 5 lat! Czaicie?! 

5 lat mojego kanału na You Tube, 5 lat odkąd pojawiłam się w Internecie. Niesamowite!

W prawdzie nagrań sprzed tych 5 lat dawno już nie ma, ponieważ mój wstyd i myśl, że to, co wstawiałam kiedyś było totalną porażką sięgnęły zenitu. Nie uważam, że było to złe, było słodkie i urocze, ale wiem, że w porównaniu z tym, co robię teraz... nie, zaraz! 
Chyba nie ma co porównywać, haha! 

Zawsze w stosunku do siebie jestem bardzo wymagająca.

Uważam, że po prostu czasami pokazywałam światu więcej niż powinnam. Sama nie zdawałam sobie sprawy, że każdy człowiek może mieć do tych plików dostęp. Ja chyba się cieszyłam z mojego progresu i z tego, co robię. Nie myślałam, że moje sukcesy mogą drażnić innych, a ja po prostu szczerze cieszyłam się z tego, że poznaję nowych ludzi, stoję na scenie, śpiewam, mówię do publiczności, bo to było dla mnie czymś abstrakcyjnym kiedyś. Teraz wchodzę, widzę Was i czuję, że to właśnie dzięki tym beznadziejnym moim zdaniem filmikom jestem szczęśliwa, a to dlatego, że zawsze maksymalnie staram się wykorzystać wszystko, co może przybliżyć mnie do spełnienia marzeń. 

Magda 5 lat temu miała 15 lat, wyobrażacie sobie? 
Chociaż ja nadal czuję się na tyle hahaha! Jedyne co się u mnie zmieniło przez te 5 lat to wiedza. Dużo się nauczyłam, choć sama sądzę, że powinnam wiedzieć jeszcze więcej. Yyy... Czy wspominałam już, że za dużo od siebie wymagam? 
Chyba taka już jestem, ale może, gdybym była inną Magdą to nie doszłabym do tego miejsca, w którym jestem dziś. 

Dużo doświadczyłam, dużo zrozumiałam i trochę inaczej postrzegam świat. Doroślej? Sama nie wiem... Wiem, że często muszę liczyć na siebie i jedyne co mogę otrzymać to wsparcie bliskich i Wasze. To jest bardzo dużo i zawsze pomaga dojść tam, gdzie chcę. 

Te 5 lat szybko minęło. Z roku na rok robi się coraz bardziej poważnie. Coraz więcej widzę dobrych i złych rzeczy w tym "show-biznesie" i cieszę się, że potrafię je rozróżniać.

Piszecie mi, że doszłam już bardzo daleko. Dla mnie to wciąż za mało, dlatego wspinam się dalej. Chcę poznawać, odkrywać, być niezależnym człowiekiem i przede wszystkim czuć się zawsze potrzebnym tak, jak czuję się dzięki Wam teraz. 


Dziękuję! Lecimy dalej kochani!





2 komentarze:

  1. Megaśnie ŚPIEWASZ NIE ZMARNUJ tego

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś najukochańszą osobą jaką znam ❤️ naprawdę Magda i kocham za to ❤️ ściskam mocno 🤗🤗

    OdpowiedzUsuń