sobota, 24 grudnia 2016

Wesołych Świąt!

Taka Magda blogereczka, że od dwóch miesięcy nie dodawała żadnych postów... Przepraszam, że trochę zaniedbałam tego bloga. Postaram się poprawić i pisać tu częściej. 

Dziś mamy Wigilię, więc może zacznę od życzeń. Chcę, żeby w te święta uśmiech nie schodził Wam z twarzy. Cieszcie się chwilą, czasem spędzonym z najbliższymi. Zapomnijcie o sprzeczkach, czasem totalnie nie warto. Bądźcie też zdrowi, bo jak mówi moja Mama - zdrowie jest najważniejsze. Bez niego ani rusz! :)

Nie będę rozpisywać się co u mnie słychać, bo to możecie śledzić na social mediach :) 
Chcę po prostu napisać, że chyba ostatnio jestem szczęśliwa. 
A może usuniemy "chyba"? 
Tak, to dobry pomysł. 
Jestem szczęśliwa. 
Mimo obowiązków, czasem ciężkich dni, dołków, upadków... jestem szczęśliwa. 

Na tym polega życie, żeby być jak najczęściej szczęśliwym człowiekiem, żeby cieszyć się nawet z najmniejszych rzeczy. Doceniać każdy dzień, drugą osobę. 

Niech to będzie krótki post po tak długiej przerwie. Warto czasem zastanowić się nad tym, co mamy, czego nie i nad tym, co moglibyśmy mieć. 

Zastanówcie się i bądźcie szczęśliwi! 

Luv. 
Magda





1 komentarz: