środa, 20 czerwca 2018

Dajcie się zaskoczyć!

Dzień dobryyyy!

Za mną masa cudownych nagrań, dlatego postanowiłam przyjść do Was z pozytywną energią i by podzielić się tym uśmiechem, który mi aktualnie towarzyszy.

Kto wie, może komuś też poprawi się humor!

Zacznijmy :)

W poniedziałek rano podkładałam głos w bajce „Co w trawie piszczy". Po pierwszym epizodzie razem z Łukim Gie w "Uprowadzonej Księżniczce", udało się zagrać coś więcej głosem, ale o tym wkrótce.  Szykuje się jeszcze jedna, większa rola. Będziecie mogli usłyszeć nasze głosy w komedii romantycznej.

Cieszę się, że mogę spróbować czegoś zupełnie nowego. Śpiewanie, a podkładanie głosu, wcielając się w postać z bajki jest czymś zupełnie innym. Wolę przekazywać emocje w piosence, ale warto też umieć przekazywać je zwykłą mową. Podkładanie głosu było moim mini marzeniem, które się spełnia, ale jestem w tym jeszcze bardzo nieśmiała. Może dlatego, że nie wierzyłam, że to marzenie może przemienić się w rzeczywistość. 

Jest też jedna cecha, którą ostatnio u siebie odkryłam i jestem z niej dumna. Uwielbiam patrzeć, kiedy inni mogą spełnić swoje marzenie. Szczególnie, kiedy mogę dołożyć się do tego celu i podać rękę. Razem z Łukim Gie robiliśmy fandubbingi. To on mnie, trochę brzydko mówiąc zmusił do wykorzystania mikrofonu inaczej niż to zwykle robię. Po raz pierwszy nagrałam to, jak mówię, a nie jak śpiewam. Ogromna różnica. Przesłuchując nagrań byłam trochę zawstydzona. 

Marzeniem Łukiego jest podkładanie głosów profesjonalnie. Obiecałam mu, że zrobię wszystko, żeby tak było. Piszę o tym tu, żeby było mi głupio, kiedy nie dołożę wszystkich starań, żeby jego marzenie się spełniło.

Wieczorem nagrywaliśmy odcinek z 4Dreamers. Długi, ale fajny dzień! Długi, bo wszystko działo się na ostatnią chwilę. Pożyczaliśmy kamerę w ostatnich minutach - tuż przed nagraniami z chłopakami z The Voice Kids. Na szczęście się udało i dotarliśmy na miejsce. Trochę spóźnieni, ale nagrane. 
Jarek Kostrzewa, Bartek Podkowiński i Łukasz Górski - mega dziękuję za pomoc. Bez Was ani rusz!

We wtorek kręciliśmy odcinek na YouTube, w którym będziecie mogli zobaczyć jak wyglada moja podróż na koncert i jak się stresuję + dokręciliśmy fragmenty z dwóch koncertów. To film, który miałam okazję nagrać przy współpracy z Google Pay. Mega się cieszę, bo dzięki temu będę mogła wkrótce zorganizować swój własny koncert w Waszych miastach. 

To bardzo miłe, kiedy marki odzywają się, bo mają pomysł na super kampanię, w której potrzebują właśnie Twojej pasji. Ogromne wyróżnienie. 

Często ludzie odbierają współprace jako "sprzedanie się", a ja uwielbiam robić rzeczy, których sama nie dałabym rady zorganizować. To jest dla mnie wielka przygoda. Co więcej - mogę dzięki temu rozwijać swój kanał i przede wszystkim zacząć na poważnie działać muzycznie, a dobrze wiecie, że to moje największe marzenie.


W środę nagrywaliśmy mega teledysk do Fanty razem z Kingą Sawczuk (komplexsiara), Oliverem Kamińskim, Stuu, Dannym Ferrei'm, Marcinem Dubielem i Adamem Zdrójkowskim. Teledysk z naszą piosenką naprawdę poleci daleko w świat. Jeszcze nic nie mogę o tym mówić. Jedynie - tak, Magda tańczyła. Hue hue!

W czwartek byłam we Wrocławiu na nagraniach do programu My3, który pojawi się dopiero jakoś na jesieni w TV - w Polsacie. Naprawdę te nagrywki sprawiły, że pojawił się wielki uśmiech na mojej twarzy. Super ekipa, która dała mi masę wiary w siebie. Do tego dzieciaki na planie, które były mega ciekawe mojej osoby i zadawały super pytania. Jeśli to czytacie - bardzo dziękuję za piękny dzień!

W piątek Gimper zaprosił mnie do swojego show Lekko Nie Będzie, gdzie dostałam mega prezent. Pogadaliśmy, pośpiewaliśmy. Było naprawdę bardzo sympatycznie i chyba jestem dumna z naszej rozmowy. Naprawdę będzie ciekawie. Odcinek niedługo na YT i ipla.tv. Sama już nie mogę doczekać się premiery. 

W sobotę śpiewałam na pikniku YouTube. Niestety to była zamknięta impreza, ale nagrałam Wam mini relację na Instastory. Tyle tam się działo. Mnóstwo atrakcji dla dzieciaków i chyba nikt się nie nudził. Ta impreza naprawdę pokazała, że na YouTube "mieszkają" ciekawi ludzie. Tworzą fajny, przemyślany kontent. Cieszę się, że mogłam pojawić się wśród nich.

W niedzielę byłam w Knurowie koło Katowic. Cudowny koncert. I ten, na którym mogłam zaśpiewać swoją twórczość i gościnny występ z Letnim Chamskim Podrywem. Było Was tak dużo, że kolejnego dnia nie mogłam uwierzyć, że to wszystko działo się w realu. 

Ten koncert sprawił, że bardzo mocno myślę o koncertach klubowych. Tylko dla nas! Taki czas, kiedy będziemy mogli się lepiej poznać i przede wszystkim pośpiewać. Trzymajcie za ten pomysł kciuki!

To tylko jeden tydzień. Czaicie? 

Występ w Dzień Dobry TVN wraz z mega utalentowanym zespołem, który bardzo pomógł mi się przygotować do tego dnia. Masa współprac z markami, których logo widziałam w telewizji, na sklepowych półkach czy słyszałam w radiu. To wszystko też się działo!

Niesamowite jak dużo udało się już osiągnąć. Bez pomocy wielu osób, nie byłoby tego wszystkiego. Wy wiecie, że o Was piszę, dlatego dziękuję! Wiem, że to słowo nie odda nigdy mojej wdzięczności, ale wierzę, że efekty tej całej pracy będą dla Was czymś, z czego będziecie dumni razem ze mną.

Kocham takie życie, bo bardzo nie lubię, kiedy nie jestem nikomu potrzebna, dlatego niech taki czas trwa jak najdłużej. 

Wydaje mi się, że wkrótce będzie czekała na mnie przeprowadzka do Warszawy, bo do domu wracam tylko, żeby spać, ale... zdradzę Wam w sekrecie, że mieszkanie w Waw od dawna jest moim wielkim marzeniem. 

Pamiętajcie, żeby wierzyć w to, co chce się osiągnąć. To się stanie! Dajcie się zaskoczyć! 

Bardzo mocno ściskam, 
szczęśliwa i szczerze uśmiechnięta Magda.















35 komentarzy:

  1. Szczęścia i powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Magda ze się tak rozwijasz! Dziękuję za te słowa motywacji ❤ Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia. Ściskam mocno❤️❤️ Uwielbiamm

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne słowa.Masz racje.Trzeba wierzyć w swoje marzenia i realizować je.A jeśli coś ci nie wyjdzie to trzeba wstać bo przecież po to upadamy aby znowu się podnieść i zrobić tanie samą żeczy lepiej, ale z jeszcze większą motywacja i z wielkim uśmiechem.Nie wszystkie żeczy wychodzę po naszejść myśli często coś sięnie udaje.Ale ważne jest to by powstać i walczyć.Bo to jest nasze życie nasze plany oraz marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna dziewczyna! :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy w moim życiu nie chciałbym być zaskoczony. Wolę spokojnie życie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pozytywnie :) extra stylówka

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Cię i twoje nastawienie do życia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu bądź sobą a ludzie to docenią

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszsytkie zdjęcia pani są przepięknie.Szkoda tylko że rzadko tu jestem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam również na mojego bloga-https://marzycielka111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tych blogów jest tak dużo że bardzo trudno jest wszystkie je przeglądnąć. Sam przeglądam tylko niektóre.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo fajnych rzeczy cię spotkało:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Działo się, działo :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę szkoda że w tym wątku nie ma żadnych wpisów.Mnie naprawdę to się w ogóle nie podoba.Taki już jestem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio kupiłem sobie materac i bardzo fajnie na nim się śpi.Nawet nie wiedziałem że tak przyjemnie będzie na materacu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wpis z ubiegłego roku, mówiący o tym jak wiele się u Ciebie działo, a dziś (20.06.19 r.) jest inny rok, ale nie zmienił się fakt, że u Ciebie nadal tak dużo się dzieje. Gratulacje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na kolejne twoje relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki blog jak ten to ja bardzo uwielbiam.Trochę szkoda że tak późno tutaj wpadłem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na ten blog będę wracał z bardzo dużą przyjemnością.Ten blog jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem ten blog na pewno jest bardzo dobrze prowadzony. Szkoda że dopiero dzisiaj to znalazłem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo osób teraz na pewno chciałoby skorzystać z bardzo dobrej firmy. Sam na przykład od nie dawna korzystam z Odpluskwianie .Jestem z niej zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjecia, zmotywowałaś mnie do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten cały artykuł jest bardzo fajny. Bardzo dobrze zrobiłem że na ten blog wszedłem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Trochę przypadkowo na Internecie dowiedziałem się o firmie do której jest numer 514 455 736 ta firma uzyskuje dla każdego bardzo duże odszkodowanie. Warto z tej firmy skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  26. https://emonnari.pl/odziez/kurtki-i-zakiety/ramoneski25.11.2020, 15:06

    Wczoraj trochę przypadkowo dowiedziałem się o sklepie internetowym https://emonnari.pl/odziez/kurtki-i-zakiety/ramoneski . Na pewno o tym sklepie internetowym powiem mojej znajomej.

    OdpowiedzUsuń
  27. agencja interaktywna26.12.2020, 16:43

    Ja wczoraj podjąłem decyzje że na pewno skorzystam z bardzo profesjonalnej firmy agencja interaktywna .Ta firma w pozycjonowaniu jest bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
  28. http://natural.pl/27.12.2020, 09:28

    Kilka dni temu w sklepie internetowym Natural Pharmaceuticals http://natural.pl/ kupiłem bardzo dobre suplementy. Nawet o tym sklepie powiedziałem znajomej.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem pewny na 100 procent , że na ten blog powinno wchodzić bardzo dużo osób. Sam często na ten blog zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jestem bardzo zadowolony, że tutaj wszedłem. Na tym blogu jest dużo ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  31. Warto czytać artykuły na tym blogu. Sam przeczytałem kilka artykułów z tego blogu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Przypadkowo wszedłem na ten blog ,ale na pewno zostanie na dłużej. To jest ciekawy blog.

    OdpowiedzUsuń
  33. Moim zdaniem na ten blog wchodzi bardzo dużo osób bo ten blog jest bardzo ciekawy. Sam o tym blogu powiem kumplowi.

    OdpowiedzUsuń
  34. Najważniejsze to czerpać z życia jak najwięcej, ale też w rozsądny oraz w miarę do tego odpowiedni sposób, brać ile nam dają ale też jednocześnie dawać, inaczej to nie zadziała w żaden sposób. Pozdrawiam Mechanik Goleniów i mam nadzieję, że dalej jest tak pozytywnie oraz wesoło.

    OdpowiedzUsuń