czwartek, 23 sierpnia 2012

Akustycznie...

Cześć!
Ostatnio jakoś mam mało czasu na komponowanie, ale jak tylko znajdę wolną chwilkę to siadam do pianina. Wczoraj wraz z chórem, na który uczęszczam przygotowywaliśmy się do występu. Próba trwała aż do 23, ale mimo późnej godziny wszystko sprawnie szło:) 
31 sierpnia mamy występ, gdzie zaśpiewamy 2 utwory, a później - mój własny akustyczny koncert. 
To będzie mój pierwszy koncert gdzie zaśpiewam tylko własne utwory, ale mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem, a publiczności spodobają się moje piosenki:) 

Data nagrywania 'Be Strong' w studio już ustalona, więc niedługo mój własny utwór pojawi się w nowej aranżacji!!! :D 

A na koniec piosenka, którą kilka dni temu śpiewałam na swoim występie:

2 komentarze:

  1. A gdzie odbędzie się twój koncert? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie to kameralny koncercik w Warszawie - Krakowskie Przedmieście Hotel Europejski:)

      Usuń