sobota, 11 sierpnia 2012

Niespodzianka

Hej!
Wczoraj na warsztatach pracowałam w studio i nie mogłam uwierzyć w to, co się stało!:) Kiedy zbliżał się czas nagrywania piosenki zaczęłam się martwić czy cała aranżacja jest już gotowa. Po chwili do studia weszły osoby, które również uczestniczyły w Vocal Week-u i po raz pierwszy usłyszeliśmy aranżacje do mojego własnego utworu "Be Strong". Byłam tak szczęśliwa, że tylko powstrzymywałam się od łez. Po wysłuchaniu każdy zaczął mi gratulować i usłyszałam ogromne brawa. To było naprawdę niesamowite uczucie! :) Zadzwoniłam do mamy żeby jej o wszystkim powiedzieć. Wybuchłam płaczem i nie mogłam wydusić z siebie ani jednego słowa!
Nie wierzę w to, co się wczoraj wydarzyło. Nie mogłam spać w nocy, cały czas nuciłam swoją piosenkę i analizowałam co się stało tego dnia:)
Chciałabym bardzo wszystkim podziękować za całą tę niespodziankę przygotowaną specjalnie dla mnie:) To było niezapomniane przeżycie!
DZIĘKUJĘ!!! <3 <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz