środa, 8 sierpnia 2012

Vocal Week

Cześć!
W końcu doczekałam się Vocal Week-u :) Trzy dni zleciały mi baardzo szybko, ale na szczęście kolejne zapowiadają się równie ciekawie. Na każdych zajęciach i wykładach dowiaduję się czegoś nowego. Wiem co robię źle, nad czym muszę popracować, a co wychodzi mi naprawdę dobrze. Każdy jest tam dobrym duchem, nie krytykuje tylko mówi nam na co mamy poświęcić trochę więcej czasu i doradza jak np. odpowiedzieć sobie na pytanie "kim jestem?" sugerując się własnym doświadczeniem :)
To moje pierwsze warsztaty i kolejna świetna przygoda, w której poznaję nowych ludzi, ich osobowość i zdobywam wiedzę poprzez zabawę z muzyką, która jest dla mnie ogromnym skarbem :)
Pa pa :) 

A po pracowitym dniu czas na trochę lenistwa :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz