niedziela, 16 czerwca 2013

relacja z koncertu w klubo-kawiarni Centrum Zarządzania Światem

Hejka!
Obiecywałam, że napiszę jak tylko będzie po koncercie:) W sumie jest już dzień po, ale emocje jeszcze do końca nie opadły. Było naprawdę bardzo klimatycznie. Spodziewaliśmy się mniejszej ilości osób, które przyjdą nas posłuchać, a ludzi z minuty na minutę wciąż przybywało:) Był stres, ale bez tego nie byłoby mobilizacji. Każdy mnie wspierał i mocno we mnie wierzył, więc wiedziałam, że muszę dać z siebie wszystko. Podczas występów z chórem miałam dość dużo solówek, ale na szczęście o żadnej z nich nie zapomniałam :P Ludzie świetnie się bawili przy piosenkach Rihanny, Justina Timberlake, Jasona Mraz'a oraz przy naszym Muchup'ie, którego nauczyliśmy się podczas pierwszych prób V&M Collective :) Tu możecie znaleźć kilka zdjęć z koncertu:
Za tydzień mam kolejny występ:) Mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem. Został mi już tydzień na ostatnie przygotowania. Trzymajcie kciuki!
Buziaki :* ~ Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz