środa, 4 grudnia 2013

And all I need from you...

Tak! Tak! Tak! Już oficjalnie mogę potwierdzić, że nagrywam moją nową piosenkę.
Pierwszy dzień w studio zaliczony. Będzie po angielsku, klimatycznie, spokojnie. Będzie super. Obiecuję!!!

Utwór nazywa się "All I need" i mam nadzieję, że Wam się spodoba. Napisałam go kilka tygodni temu siedząc sama przy pianinie, w zamkniętym pokoju, rozmyślając... Bliskie mi osoby miały okazję już go poznać, lecz nikt nigdy nie miał dostępu do przeczytania tekstu tej piosenki. Jesteście dla mnie bardzo ważni i bez Was nic nie miałoby sensu. Chcę żebyście wiedzieli, że to miejsce, w którym się znajduję po części zawdzięczam właśnie Wam. Dziękuję! To z Wami chcę się podzielić (na razie krótkim, ale dalszą część będziecie mogli usłyszeć już niebawem) fragmentem tekstu do "All I need".
"I can't forget it, you don't regret 
Never mind is hard to say
Nobody's business, nobody's way 
I can't imitate forever..."
Już nie mogę się doczekać końcowych efektów nagrywania:) Uwielbiam pracę w studio. Jest to podsumowanie wszystkich moich dotychczasowych doświadczeń, lekcji śpiewu i jak najbardziej spełnianie się w tym, co robię. Dodatkowo z każdej takiej "wizyty" wynoszę mnóstwo informacji i podpowiedzi, które później wykorzystuję w swoich kolejnych kompozycjach. Dzięki temu są coraz lepsze, dojrzalsze, moje i tylko moje. Poprzez muzykę, którą tworzę porozumiewam się z innymi ludźmi, a one są odpowiedzią na wszystkie zadawane mi pytania. Odzwierciedlają moją osobę, bo będąc autorem własnych piosenek nie da się nic ukryć...
love <3 Magda xxx


PS. W sobotę miałam okazję być na live'ie finału III edycji The Voice of Poland. Było świetnie! Zdałam sobie sprawę, że mimo wieku stres na scenie jest zawsze taki sam. Wszyscy uczestnicy programu byli niesamowici, ale jedna osoba musiała wygrać i cieszę się, że zwycięzcą został właśnie Mateusz Ziółko:) Jego autorska piosenka jest naprawdę dobra. Posłuchajcie koniecznie!
A Wy komu kibicowaliście?




3 komentarze:

  1. Trzy błędy w tekście.. Hart - Jeleń? I co to znaczy buissnes? business chyba..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehhh... masz rację:) literówki... Dzięki! Ostatnio jestem mega zmęczona. Już poprawiam :)

      Usuń
  2. hard to say. a nie said

    OdpowiedzUsuń