niedziela, 8 grudnia 2013

głowa wciąż pełna pomysłów

Ostatnie 3 dni tego tygodnia spędziłam w domu. Powiedzmy, że nareszcie się wyspałam. Na szczęście jest o wiele więcej ważniejszych rzeczy niż tylko spanie. Studio nagrań i... składanie mebli z IKEI haha - było trochę kłopotów, ale daliśmy radę!

 Przez te 3 dni myślałam żeby nagrać też jakiś cover. Jeśli macie propozycje to podzielcie się tutaj ze mną. Ja mam już pewne swoje plany, ale chciałabym poznać trochę Was. Czego ostatnio słuchacie? Na pewno macie swoich ulubionych artystów.
Wy piszcie, a ja idę pouczyć się do sprawdzianu z biologii - tak, nauczę się! Ostatnio dzień myli mi się z nocą. Przedwczoraj ok. 1 śpiewałam i grałam na pianinie. Sama nie wiem dlaczego. No cóż, trzeba to zmienić ...chociaż w nocy dobrze się rozmyśla. Przecież po to jest, żeby powspominać i pomarzyć, a dzień, by wstać i te marzenia spełnićPozdrawiam! :)

Zapomniałabym jeszcze o jednym: http://www.lart.com.pl/magda-berenda-muzyka - miłej lektury!
Ehh... dlaczego moje nazwisko ludzie piszą przez "N"?! Albo mówią do mnie Magdalena?! Nie cierpię tego. Niektórzy myślą, że Magda i Magdalena to to samo, ale NIE. To zupełnie 2 różne imiona. Magda to zdrobnienie imienia Magdalena, ale funkcjonuje ono także jako odrębne imię. Ja jestem MAGDA :))



4 komentarze:

  1. Jesteś świetna, naprawdę :)
    Motywujesz i pokazujesz, że nie możemy w siebie wątpić (tu podsumowałam wszystkie posty ;))
    Oczywiście obserwuję Cię :)

    Mam również nadzieję, że wpadniesz na mojego bloga, a jeśli Ci się spodoba zostawisz obserwację ;3 :
    http://martys99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Cieszę się, że moje małe sukcesy motywują innych do spełniania swoich marzeń. Nie warto się zamartwiać. Szkoda czasu. Trzeba iść dalej i dążyć do celu, by osiągnąć sukces, a później cieszyć się "zwycięstwem" :)
      Pewnie! Już obserwuję. Na pewno będę do Ciebie zaglądać:)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcie :) Nie wiedziałam że Magda to również oddzielne imię a nie tylko zdrobnienie. Wiele od ciebie się można dowiedzieć.
    Motywujesz do działania, dążenia do marzeń :) Ja ostatnio słucham Anny Karwan - What the world needs now. Pokochałam tą piosenkę ♥
    Wpadniesz do mnie?
    impossible1360.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci za ciepłe słowa :) Twój blog jest cudowny! Powodzenia dalej w jego prowadzeniu.
    Ja też bardzo lubię słuchać "What the world needs now", a już szczególnie w ten świąteczny czas. Mam nadzieję, że spodoba Ci się również moja piosenka "Stop And Wait For Him" wraz z klipem, który nareszcie powstał. Zapraszam jeszcze dziś wieczorem do posłuchania i obejrzenia. Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń