czwartek, 26 grudnia 2013

najwspanialszy prezent na świecie

Hej wszystkim! Już prawie po świętach. Niestety to, co dobre szybko się kończy. Dla mnie to był wspaniały, magiczny, spędzony z rodziną czas. Przez te kilka dni wypoczęłam, najadłam się chyba na cały kolejny rok i zebrałam siły,  by dalej działać. Teraz znów zabieram się do pracy. W niedziele jadę do studia, kończymy moją piosenkę 'All I need' oraz dogrywamy sceny do klipu. Już się nie mogę doczekać! 

Rok 2013 jeszcze się nie skończył, a ja już uważam go za najlepszy z tych, które do tej pory przeżyłam. Dostałam nagrodę za całą pracę, za to co, osiągnęłam przez wszystkie moje dni. Dostałam najpiękniejszy prezent jaki tylko mogłam sobie wymarzyć! Jest tak ogromny,  że nie mieści się pod żadną choinką :) Na razie nic nie zdradzam. Już wkrótce wszystkiego się dowiecie. Take care! Magda


4 komentarze:

  1. nie mogę się doczekać kiedy zdradzisz co to takiego ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mogę się doczekać ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że pod Waszymi komentarzami nie ma przycisku "Lubię to!" :D
    Czekajcie, czekajcie. Sama już nie mogę się doczekać, by móc Wam w końcu to powiedzieć :))

    OdpowiedzUsuń