niedziela, 22 grudnia 2013

Xmas Time...

Cześć Kochani! Święta tuż tuż i chciałabym Wam życzyć żebyście spędzili je najlepiej jak się tylko da, żeby były radosne, pogodne i pełne rodzinnego ciepła. Oczywiście góry prezentów pod choinką też Wam życzę, a w Nowym Roku spełnienia wszystkich marzeń. Niech 2014 będzie jeszcze lepszy od tego! 

Każdemu z osobna chciałabym podziękować i mocno uściskać za wsparcie, za wszystko co dla mnie robicie, za te miłe słowa, które tutaj piszecie... Jesteście niesamowici i mam nadzieję, że to nie koniec, że zawsze będziemy się tu razem trzymać.

Święta i Nowy Rok to dobry czas na przemyślenia i zaplanowanie tego, co chcemy jeszcze osiągnąć. To kilka dni, na które czekamy cały rok i cieszę się, że w końcu nadeszła ta chwila. Teraz świętujemy, a potem działamy dalej!!! 
Buziaki :* 
Magda

PS. pracuję nad moim Fan Page na Facebook'u. Już wkrótce będzie można kliknąć "Lubię to!" :)



4 komentarze:

  1. dziękuje :). Tobie także życzę udanych Świąt, szczęśliwego Nowego Roku i mnóstwa sukcesów :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie!
      PS. zaglądałam na Twojego bloga. Naprawdę warto było poświęcić czas i poczytać to, co napisałaś:) Będę do Ciebie zaglądać. 3maj się! Magda xxx

      Usuń
  2. Masz cudowny głos, ja bardzo lubię śpiewać, ale mój głos nie jest taki ładny jak twój
    powodzenia w robieniu kariery ;*
    obserwuję ;)

    http://ewelina-kopec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :**
    Wszystko wymaga ćwiczeń i pracy, dlatego śpiewaj, nie poddawaj się:) Rób to, co lubisz. Trzymam kciuki za Ciebie i Twój głos!

    OdpowiedzUsuń