niedziela, 15 grudnia 2013

... haters make me famous.


Teledysk do mojej świątecznej piosenki Stop And Wait For Him jest na You Tube. Minęły niespełna 4 godziny od wstawienia jej i podzielenia się z Wami a już tyle komentarzy. Dziękuję Wam. Szczególnie za te miłe, czytając je aż chce się Was mocno uściskać. 

Niestety w życiu nie jest tak słodko... są też hejterzy. Właśnie... hejterzy. Zawsze zastanawiałam się co takie bezmyślne, a czasami również obrażające komentarze mają na celu. Wyładowanie emocji na kimś, kto robi to, co kocha? Poniżenie kogoś i odebranie mu chęci do dalszego działania? O nie nie nie! Tak łatwo nie ma. Czy każdy myśli, że w świecie Internetu jest najlepszy, jest cwaniakiem? Nie, tak być nie może! Opisywanie swojej zazdrości, która przejawia się właśnie w taki sposób jak robią to hejterzy jest straszny, to poniżanie samych siebie. Nie rozumiem po co to wszystko. Przecież jesteśmy ludźmi i jesteśmy równi. Nikt nie jest lepszy i nikt nie jest gorszy. Nikt nie ma prawa nam zabierać czegoś, co jest dla nas sensem całego życia. 

Piosenka Stop And Wait For Him była nagrywana bardzo dawno temu, teraz dograliśmy do niej tylko video. Możecie się domyślać, ale są też tacy, którzy nie zdają sobie nawet sprawy ile pracy trzeba włożyć, by napisać, stworzyć piosenkę, skomponować do niej melodię. Ile z siebie dać, by w studio przekazać wszystkie emocje, by każde słowo było prawdziwe i jak najbardziej wiarygodne. To przykre, że ludzie zwani hejterami nie doceniają tego, a na dodatek bardziej świadomie lub nie sprawiają przykrość i ból innym. Skłaniają do dziwnych rozmyśleń nad tym, co tak naprawdę jeszcze przed przeczytaniem niepotrzebnego i nieprzemyślanego komentarza było zbędne i nie wchodziło w grę, nie miało miejsca w naszej głowie... Z drugiej strony dziękuję tym ludziom. HATERS MAKE ME FAMOUS :D


Właśnie wróciłam ze studia. Pracuję nad nowym utworem. Będzie o wiele dojrzalszy. Będzie super! Muzyka to całe moje życie. Każdy kolejny autorski numer, komponowanie, praca w studio to dla mnie nowe doświadczenie. Jak wszyscy popełniam błędy, ale wciąż się uczę i nie zamierzam się poddawać!
lovelovelove <3
Magda



6 komentarzy:

  1. Wow nie wiedziałam że masz swoje piosenki! Już wchodzę ja yt i obejrzę!
    Nie należy przejmować się hejterami. Są to ludzie z kompleksami, zazdrośni, którzy wyrzywaja się na osobach które mają to czego im brak.

    U mnie na blogu jest konkurs. Zapraszam;:
    impossible1360.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, piszę własne utwory. Wszystkie teksty jak i muzyka są w pełni mojego autorstwa. Mam nadzieję, że Ci się spodobają :) Z tymi hejterami tak już jest. Masz rację, nie należy się nimi przejmować, a co do konkursu to już zaglądam i być może wezmę udział :)

      Usuń
  2. masz śiczny głos *.*

    zapraszam, za komentarze odwdzięczam sie :)
    http://ewelina-kopec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci bardzo :* a na bloga na pewno wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słucham, obserwuje i śledzę Cię już od dłuższego czasu. Strasznie mi się podoba twoja muzyka i teksty :)
    "Powiedzieć nie" zawsze sobie podśpiewuje, hehe :) Życzę powodenia i dalszej realizacji swoich planów. Jesteś naprawdę dobra :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podoba Ci się to, co robię. Dzięki za te słowa, które tu napisałaś! Motywują mnie do dalszego działania! To naprawdę miłe, że ludzie doceniają moją pracę włożoną w każdą piosenkę, postępy i pasję, która jest dla mnie wszystkim. Jeszcze raz dzięki :)
      Już zaglądam na Twojego bloga :)

      Usuń