środa, 18 grudnia 2013

studio, nagrywanie, zbliżamy się do finału :)

Cześć! Właśnie wróciłam ze studia. Nagrywałam moją nową piosenkę 'All I need' i już dawno nie byłam tak szczęśliwa jak dziś! 

Wreszcie skończyłam nagrywać pianino. Tak, bardzo lubię grać z metronomem. Nagraliśmy też w całości główny wokal i... może to trochę dziwnie zabrzmi, ale jestem z siebie  naprawdę dumna :) Mam nadzieję, że piosenkę już niebawem będziecie mogli usłyszeć jak i obejrzeć do niej video prosto ze studia i zobaczyć jak to wszystko dokładnie wyglądało. Było pod górkę, ale za to ile było radości, kiedy się udało, kiedy wychodziło tak jak powinno wychodzić. To prawda, pierwszego dnia było nerwowo, ale nie dopuszczałam do siebie myśli, że to nie ma sensu, czasami nie było już siły, ale nie poddawałam się. Kolejnego było miło, zabawnie i mimo małego załamania weszłam do studia z ogromną energią do dalszej pracy. Nie wierzę, że dzięki tym kilku godzinom spędzonym w studio tyle się nauczyłam. Studio nagrań to najlepsza szkoła muzyczna na świecie. Polecam! 

To był mój dzień! Dobry dzień! Nie mogę się doczekać, kiedy wszystko będzie już skończone i kiedy będę mogła usiąść, posłuchać tego, co stworzyłam, co jest tylko moje. Posłuchać czegoś, co powstało tak naprawdę z czystych emocji i pasji. Dla takich momentów jak ten warto cały czas się rozwijać i iść do przodu. Nie cofać się i mimo trudności przetrwać najgorsze zło. 

Życzę Wam wszystkim tego, co czuję dziś ja. Tej radości, której nie da się opisać słowami. 

3majcie się! pa pa :***



3 komentarze:

  1. Napisane o 00:00 ;) keep doing, keep doing :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten blog jest jak taki pamiętnik, gdzie mogę się zwierzyć, podzielić tym, co czuję w danej chwili i do tego mam wiernych czytelników, którzy bardzo wspierają:) Dzięki!!! Piszę tu o każdej porze dnia i nocy, jak już brakuje mi sił i jak jestem naprawdę szczęśliwa. Nie wiem co będzie za kilka dni, za miesiąc, co stanie się za kilka lat, ale jedno wiem na pewno: nigdy nie przestanę robić tego, co kocham, nie przestanę pisać i komponować własnych piosenek, nie przestanę robić tego, co znaczy dla mnie więcej niż tylko dźwięk i ładne brzmienie:) Nie przestanę, bo muzyka jest dla mnie wszystkim!

      Usuń
  2. Ale ty jesteś piękna ♥♡♥ Twoje piosenki również.... Wow ja w ogóle nie umiem śpiewać.... Przepięknie śpiewasz! U mnie na blogu jest konkurs-wpadłabyś?

    impossible1360.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń