sobota, 11 stycznia 2014

Wywiad z Magdą.

 Cześć! Niedawno pisałam, że miałam okazję odwiedzić moją poprzednią szkołę,  która była dla mnie czymś więcej niż tylko budynkiem. Pierwsze takie emocje, pierwszy taki stres, scena, publiczność... Mimo tego, że prawdziwa przygoda zaczęła się od I edycji Must Be The Music to jednak tutaj stawiałam pierwsze kroki. 
Dziękuję CKN4A, że mogłam Was odwiedzić i trochę poopowiadać o mojej muzyce. Mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze nie raz! 
A tutaj macie link do naszej rozmowy:)


2 komentarze:

  1. Magdo, może zrobiłabyś internetową lekcję gry na gitarze?
    Wiem, że są takie ale chciałabym zobaczyć jak Ci to wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, nie gram perfekcyjnie i szczerze mówiąc jednak wolę pianino, ale być może kiedyś... :) Fajnie, że piszesz, bo ostatnio odstawiłam moją gitarę w kąt, a teraz mam mobilizację, żeby znowu się z nią zaprzyjaźnić :) pozdr! magda

    OdpowiedzUsuń