poniedziałek, 13 stycznia 2014

22. Finał WOŚP - dzięki, że jesteście!!!

Hej! Na początku chcę Wam bardzo podziękować za wczorajszy wieczór. Odbył się 22. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, podczas którego miałam przyjemność zagrać mój krótki koncert. Było cudownie! Występ podczas tak szczytnego celu to ogromne wyróżnienie. Nie zawiedliście, przyszliście i na dodatek znacie cały tekst do POWIEDZIEĆ NIE! To niezwykłe uczucie, gdy ktoś śpiewa Twoją własną piosenkę. Jesteście naprawdę niesamowici!

Miałam okazję wykonać nowy utwór, o którym ostatnio dużo piszę. Tak, to 'All I need'. Jest dla mnie bardzo ważny i rozpoczyna nowy rozdział w moim życiu. Jego tytuł mówi sam za siebie, a wszystko czego potrzebuję to właśnie Was - słuchaczy, bez których moja muzyka nie miałaby sensu. Dzięki, że jesteście!!!

 Nie ma słów, by opisać to wszystko, co się wczoraj działo, dlatego niżej zamieszczam krótki filmik.


Jedno z marzeń właśnie wykreśliłam z mojej listy, zabieram się za kolejne. 
I pamiętajcie: marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia! :)

PS. Nowa piosenka na You Tube zbliża się wielkimi krokami!!! <3

Buziaki :**


3 komentarze:

  1. Wykonanie piękne :)
    Czekam na nową piosenkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Już coraz bliżej :))
      pozdrawiam Cię cieplutko! :*

      Usuń
  2. Chciałabym umieć śpiewać
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń