sobota, 22 lutego 2014

ćwiczymy...


Właśnie skończyłam pisać nową piosenkę po polsku. Wkrótce będę mogła sama ją nagrać w moim domowym studiu nagrań. Już nie mogę się doczekać! Mam też już pomysł na pierwszy cover.
A to dla Was krótki filmik z tego tygodnia. Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie ta piosenka. Poćwiczyliśmy i nagraliśmy:)



Ps. Od premiery mojego autorskiego utworu "All I need" minęło zaledwie kilka dni, a ja już dostaję od Was przemiłe wiadomości.  Dziękuję i bardzo bardzo się cieszę, że Wam się podoba:) 


Pozdrawiam! Magda B.


3 komentarze:

  1. Lubię słuchać All I need jak jestem smutna , zawsze jakoś mnie potrafi postawić na nogi.
    Chciałam Cię zapytać o ilu lat śpiewasz i się tym zajmujesz? Tak na poważnie..
    I czy masz w rodzinie kogoś, kto także gra, śpiewa.. ? Nie musisz odpisywać na komentarz, możesz także napisać w wiadomości prywatnej do mnie na Facebooku, jeśli chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to miło, dziekuje Ci bardzo za, ze tu o tym piszesz. To cudowne uczucie czytac, ze moja piosenka "All I need" potrafi postawic czlowieka na nogi. Wszystkie takie szczere komentarze duzo dla mnie znacza,sa wazne.
      Ps. Juz odpisuje Ci na fb :)

      Usuń
  2. Kiedy udostępnisz tekst do "All I need"? :)

    OdpowiedzUsuń