środa, 26 lutego 2014

GarageBand

Cześć! Wczoraj skończyłam aranż do mojej nowej piosenki. Hmm… sama nie wiem jak to określić…  to dla Was będzie nowa, ja napisałam ją już dawno temu, ale wciąż mam do niej ogromny sentyment, więc pomyślałam, że czas się podzielić i pokazać światu.  Nazywa się "Play the same game". Będzie to moja pierwsza samodzielna produkcja. Za pomocą pianina nagrywałam wszystkie instrumenty. Nawet perkusję! :) Cały wolny czas poświęcam teraz mojej muzyce. Chcę zrobić jak najwięcej podkładów do autorskich piosenek. Jest już ich ok. 30 i wciąż przybywa, więc wypadałoby w końcu wszystkie nagrać:P Najbardziej nie mogę się doczekać nagrywania wokali.

Zaglądajcie na mojego fanpage'a. Wkrótce zacznę wrzucać tam więcej autorskich utworów i oczywiście coverów. Obiecuję! Już mam dla Was krótką i jeszcze nie do końca profesjonalnie nagraną zapowiedź piosenki "I see fire" - Ed Sheeran w moim wykonaniu. Niedługo gotową wersję w całości będziecie mogli usłyszeć na moim kanale na You Tube. Enjoy!
Paaaa! M.


Ps. Słowa do mojego utworu "All I need" możecie już znaleźć w zakładce "Teksty piosenek".


2 komentarze: