piątek, 7 lutego 2014

I am safe

Cześć Kochani! Aktualnie leżę sobie pod kołdrą, piję ciepłą herbatę, nareszcie w ciepłym domku, z bliskimi, słuchając muzyki... Najlepiej! Ostatnio szukałam czegoś, co pozwoli mi nagrywać i tworzyć muzykę. Coś w stylu GarageBand. Znalazłam też do tego mikrofon firmy Samson w przystępnej cenie. Mam nadzieję, że niedługo będę jego szczęśliwą posiadaczką :D Mogłabym nagrywać w domu i może nie tak dobre jakościowo jak w studio nagrań covery i autorskie piosenki, ale na pewno lepsze niż nagrywane telefonem czy aparatem. 

Jeszcze jedno!!! Kilka dni temu słyszałam już ostateczną wersję 'All I need'! Jest naprawdę mega! Teraz biorę się za składanie video. Musicie wytrzymać jeszcze ponad tydzień:) Damy radę. I CAN'T WAIT!!!

 Ostatnio długo nie mogłam skomponować czegoś nowego. Nie było czasu, nie było sił, czasami nie było po prostu chęci... są chwile kiedy człowiek wmawia sobie, że wszystko jest bez sensu, że jest do niczego. Zupełnie niepotrzebne są te myśli, bo przecież każdy z nas ma w sobie coś wyjątkowego. Na szczęście już przeszło i w końcu się udało. JEST!!! Przedstawiam Wam krótki filmik, podczas którego tworzyłam mój nowy utwór 'I am safe'. Mam nadzieję, że wkrótce będziecie mogli usłyszeć całą wersję. I w lepszej jakości. Na razie łapcie taką. Indżoj! 


Trzymajcie się ciepło <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz