poniedziałek, 10 lutego 2014

niespodzianka!

Hej Kochani! Mam dla Was małą niespodziankę! To moja najnowsza piosenka "I am safe". Napisałam ją dokładnie tydzień temu i dopiero teraz zdałam sobie sprawę jak bardzo jest dla mnie ważna. 
Ostatnie miesiące były dla mnie trudne. Może nie dawałam po sobie oznak, że jest coś nie tak jak powinno być, ale to nie był dobry czas. Chociaż w pewnym sensie... gdyby spojrzeć na to optymistyczniej:) 
Musiałam podjąć pewną bardzo ważną dla mnie decyzję. Tak naprawdę musiałam wybierać pomiędzy dobrem a dobrem. Mimo tylu przygód, które mam za sobą, tylu wspaniałych ludzi, których poznałam i świetnie spędzonych z nimi chwil postanowiłam, że muszę zaryzykować. Wiadomo, że trudno rozstać się z czymś, do czego się już przywiązaliśmy, z czymś, co było dla nas już praktycznie codziennością, czymś zupełnie normalnym i naturalnym. Zaryzykowałam i nie żałuję, bo wiem, że jeśli sama w siebie nie uwierzę to inni też nie. Nie ważne gdzie... Wiem, że moje marzenia są po to, żeby je spełnić. 
Ta piosenka jest właśnie o tym. O tym, że jestem już bezpieczna i spokojna. Podjęłam decyzję. Znów pełna energii i w gotowości do działania. Nikt i nic nie powstrzyma mnie od robienia czegoś, co jest dla mnie więcej niż wszystkim. 
Pod pewnym względem coś się zmieniło. Ja nadal piszę, śpiewam, komponuję. Robię to, co kocham. Staję się coraz lepsza i widzę efekty mojej pracy. Nic nie dzieje się bez przyczyny i być może to, co się ostatnio wydarzyło jest czymś nowym. Może to kolejny rozdział w moim życiu. Na pewno nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Jestem szczęśliwa, bo wiem, że wokół mnie są ludzie, którzy podczas takich moich upadków wiedzą jak mi pomóc i czego potrzebuję. 

Miłego odbioru. Dobranoc.



4 komentarze:

  1. Ojej, to zabrzmiało tak... dojrzale :) Wiesz o co mi chodzi ;) Jestem bardzo ciekawa, o co chodzi, jaką to decyzję podjęłaś i co się zmieniło, ale nie wiem czy mogę o to pytać. Ale w pewnym sensie rozumiem twoje odczucia bo chyba jestem na podobnym etapie ;)
    Piosenka śliczna *.* Jak zwykle zresztą ;) Myślę, że nagrywać takich 'spontanicznych' piosenek, coverów etc :) Bo są bardzo dobre :)
    btw, obiecałam zrobić ci reklamę na twitterze, ale nie dam rady zająć się tym przed feriami :( No i czekam na moją manager, żeby mi pomogła ;)
    Trzymaj się, pisz, śpiewaj, nagrywaj i wpadaj na mnie w autobusie ;)
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zbyt długa historia, by tu opowiadać, ale kiedyś przyjdzie taki czas kiedy ją tu opiszę, kiedy będę się śmiała z tej całej sytuacji:) Cieszę się, że podoba Ci się moja piosenka. To dla mnie bardzo ważne:) Dziękuję Ci bardzo! Magda B.

      Usuń
  2. Magdo, w piosence Powiedzieć nie kto gra na instrumentach?
    Tylko ty grasz?
    I na jakich instrumentach umiesz grać?????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć:) Gram na pianinie i trochę na gitarze. Muzyka jak i tekst do POWIEDZIEĆ NIE są w pełni mojego autorstwa. Aranż do piosenki nie był robiony przeze mnie, ale w moim nowym utworze "All I need", który wkrótce się pojawi na You Tube nagrywałam pianino już sama:)
      Pozdrawiam:)
      Magda Bereda

      Usuń