poniedziałek, 17 lutego 2014

jest dzień, a mnie naszło na rozmyślania

Wczoraj wstawiłam moją piosenkę "I am safe" na portal społecznościowy iSing. Posypało się wiele cudownych komentarzy. Bardzo Wam dziękuję za wsparcie i za to, że jesteście. Motywujecie i dodajecie mi jeszcze więcej sił, by działać dalej.

Ostatnio tak wszystko się komplikowało, a dzięki Wam znów jest dobrze:) Ludziom często wydaje się, że praca nad własną piosenką, praca w studio, że to wszystko proste. Nic nie jest proste i wszystko wymaga poświęcenia. Tak naprawdę nie wiedzą jakie są etapy tej pracy, ile to trwa, a udają najmądrzejszych... szczególnie w świecie internetu.

Słyszeliście o Fanowskim Obozie Muzycznym z Dawidem Kwiatkowskim? Tak, dla niektórych to spełnienie marzeń, dla innych żenada. Żenadą dla ludzi jest też cały fenomen Dawida. To, że nie znajduje się na odpowiednim miejscu, że są lepsi... może i tak, ale to właśnie na tym to polega! Mamy widzieć jego postępy, mamy widzieć jak jego głos, piosenki stają się coraz lepsze. Ludzie tego nie rozumieją...
Ja nie jestem jego fanką, ale nie jestem też kimś, kto miałby mu stanąć na drodze i wypisywać dziwne, niepotrzebne komentarze na jego temat. Szanuję ludzi za to, że rozwijają swoje pasje i ciężko pracują, by zdobyć swój upragniony cel. Zdaję sobie sprawę jak bardzo trzeba się czasami poświęcić, by spełnić swoje marzenia i robić to, co się tak naprawdę kocha, co jest całym naszym życiem jak i jego sensem.
Zauważyłam, że z Dawidem mamy dużo wspólnego. Też mam mnóstwo hejterów, ale są też ludzie, którzy wspierają i słuchają mojej muzyki. Tak! To Wy <3 Wytrwale dążymy do celu, a na dodatek uczymy się śpiewać u tego samego nauczyciela! Jak dla mnie najlepszego nauczyciela na świecie:) Niesamowity człowiek, muzyk, zawsze pozytywnie zakręcony. Każda lekcja daje mi energię na kolejny ciężki tydzień.
Dawid doskonale wie, że musi ćwiczyć. Ja również dobrze o tym wiem. Nikt nie rodzi się od razu najlepszym. Przez całe życie trzeba się o to starać. Na wszystko trzeba zapracować. Trzeba być wytrwałym i nieustannie dążyć do doskonałości. Ta wytrwałość to sztuka! Nie poddać się i mimo różnych, czasami naprawdę paskudnych rzeczy, wydarzeń, przeciwności losu iść do przodu, nie zatrzymywać się. NIGDY! Czasami to trudne, ale o to właśnie chodzi. Ta droga jest później naszym najlepszym wspomnieniem, a cel, który osiągnęliśmy efektem całej tej przygody :)

Nie męczę już Was moimi rozmyśleniami. Buziaki :* Widzimy i słyszymy się w środę! "All I need" będzie podbijać internet :) 

Ps. Nawet nie wiecie jak bardzo lubię dzielić się tu z Wami tym, co mnie dręczy, co mi się podoba, a co jest dla mnie beznadziejne. Napisałam to, co myślę, Wy też możecie! Z chęcią poczytam. Pa pa <3
Bierzemy się za sprzątanie :D



6 komentarzy:

  1. Może zrobiłabyś karaoke do piosenki Powiedzieć Nie ? Chyba że masz gdzieś muzykę bez Twojego wokalu. Fajnie by było nagrać cover :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po lewej stronie na tym blogu jest aplikacja "NAPISZ DO MNIE!". Wpisz tam swojego maila i wyślij, a ja podeślę Ci wersję karaoke do POWIEDZIEĆ NIE :)

      Usuń
  2. Dziwisz się, że Dawid ma tylu hejterów? Co z tego, że "rozwija swoją pasję"? Jako wokalista, powinien tylko jedną rzecz robić dobrze- śpiewać, a tego nie potrafi. To jest sztuczny produkt i mimo, że również nie mam zamiaru pisać pod jego nagraniami głupot, to takich jak on nigdy nie będę szanować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Dobrze , że piszesz. Zastanawiałam się jak Wy odbierzecie ten post.
      Ja można powiedzieć, że znam go z opowiadań osoby, która ma z nim dobry kontakt, sama też raz na niego wpadłam. Po prostu uważam, że nie powinno się oceniać ludzi po okładce. Jeśli chodzi o śpiewanie, to jest naprawdę na dobrej drodze, a hejterzy zawsze muszą być:) W Polsce jest mnóstwo wokalistów, którzy są sławni i... trochę się na tym znam... kompletnie nie umieją śpiewać. Może to jakoś brzmi, ale nie na długo. Barwa to nie wszystko.
      Szanuję Twoją wypowiedź, bo każdy ma swoje zdanie:) I fajnie też poczytać co myślą inni. Dzięki!
      Rownież pozdrawiam! Magda

      Usuń
  3. Masz racje ludzie myślą,że nagranie piosenek to tak zwany pikuś, a to jest nie prawda. Wiem po swoim doświadczeniu. Dlatego staram się nie pchać nigdzie na siłę, póki co się uczę, rozwijam pasję, głos i siebie tak naprawdę. Ty się nie przejmuj hejtami, bez nich życie byłoby tak naprawdę nudne,wiem po siebie. Hehe! Jesteś naprawdę świetna, uwielbiam Cię słuchać, odwiedzać bloga i insta... bo jesteś naprawdę dobra. Ale wiadomo,że przed każdym do sukcesu długa droga. Pamiętaj, jestem z Tobą w tym co robisz,chociaż wcale się nie znamy. :) Cieszę się,że mogę za pomocą bloga, internetu poznać osoby które mają tą samą pasję co Ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeej <3 dziękuję bardzo bardzo!! To miłe, że tu do mnie zaglądasz i doskonale mnie rozumiesz. Uwielbiam ludzi, którzy też cały czas robią to, co kochają, rozwijają się i pracują. Mocno Ci kibicuję i życzę samych najwyższych osiągnięć.
      Sukces to tak naprawdę końcówka naszej drogi do celu, a zarazem początek czegoś nowego :) Ja wybrałam trochę inną drogę niż Ty, ale myślę, że obydwie są dobre:) Zaczęłam pokazywać swoje utwory, wrzucać filmiki jak śpiewam, by pokazać ile można osiągnąć, gdy się czegoś bardzo pragnie. Pokazuję ten progress publicznie. Wiadomo, że cały czas muszę ćwiczyć i stawać się lepsza, ale gdy czytam moje posty i słucham moich piosenek sprzed chociażby roku to jestem z siebie dumna, że codziennie stawiam nowe kroki i zbliżam się do tego "sukcesu". Wiadomo, że muszę wciąż ćwiczyć, stawać się lepsza i mimo tego, że rzeczy, które kiedyś wstawiałam do internetu są teraz dla mnie beznadziejne, to czuję do nich ogromny sentyment:)
      Trzymaj się mocno! Pozdrawiam ciepło i do usłyszenia! :**

      Usuń