piątek, 14 lutego 2014

w końcu ferie!!

Zaczynam w końcu ferie!!! Mam nawet już pewne plany. Oby tylko wypaliły:)
Byłam dziś na XIX konkursie piosenki obcojęzycznej w Siennicy. Spędziłam tam prawie cały dzień. Na początku wszystkie rzeczy były przeciwko mnie. Prawie spóźniłam się na autobus, nie działał mi podkład, nie miałam jak prześpiewać nawet mojej piosenki, ale później było już tylko lepiej. Dałam radę, bo niby czemu miałabym nie dać? Wtedy przegrałabym sama ze sobą. Zaczęłam działać, rozśpiewałam się, zagrałam na pianinie, a na dodatek jurorzy to docenili i przyznali mi wyróżnienie. Jestem bardzo szczęśliwa. Warto było tam być! Tyle wspaniałych ludzi. Nigdy wcześniej nie spotkałam tak zgranych nauczycieli, uczniów. Niesamowita szkoła! Perkusiści, gitarzyści, pianiści, wokaliści... wszyscy zarażają swoją muzyką, dzielą się nią i naprawdę długo by jeszcze o tym opowiadać... Śpiewałam mój utwór "All I need", do którego właśnie wczoraj skończyłam "sklejać" video :) Już w środę będziecie mogli posłuchać i zobaczyć efekty. Trzymajcie się ciepło! Niżej macie kilka zdjęć z tego tygodnia. A to dla tych, którzy jeszcze nie słyszeli: http://www.youtube.com/watch?v=pHOWnmtFBMw








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz