niedziela, 22 czerwca 2014

Magda&Damian VLOG2

hej hej! Mamy naszego drugiego vloga! Tym razem krótka 4-minutowa relacja z precastingu do 5 edycji The Voice of Poland. Tak jak obiecywałam:)
A wczoraj mieliśmy "wstępną" próbę do mojego koncertu, na którym również będziecie mogli usłyszeć Damiana. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem to wystąpimy z prawdziwym bandem. Już się nie mogę doczekać. Muzyka na żywo, wielka scena, Wy... <3 Przygotowuję około 10 piosenek. Będzie po polsku i nie zabraknie też moich utworów. Koncert odbędzie się prawdopodobnie 17 sierpnia. Gramy wieczorem tuż po Papa D. Czuję, że będzie się działo! Więcej informacji podam wkrótce. Buziaki :* 3majcie się! 5!



PS. Ostatnio robiłam muzykę i nagrywałam wokale do piosenki, którą dzieciaki z zerówki wykonały dla swoich rodziców na pikniku rodzinnym. Chyba bardziej stresowałam się od nich haha, ale to nie było wcale potrzebne. Super wyszło!



PS2. Co myślicie o tej piosence? Mam chęć ją nagrać :)



4 komentarze: