niedziela, 15 czerwca 2014

The Voice


Cześć, byłam wczoraj na precastingu do The Voice of Poland. Spotkałam się z najlepszymi znajomymi, poznałam nowych ludzi, śmieliśmy się, rozmawialiśmy, śpiewaliśmy. Tak śpiewaliśmy --> https://www.youtube.com/watch?v=VRx_KFw-gJg 
7 godzin razem w naszym "VIP-roomie". Najlepiej! Może trochę długo, ale było świetnie! A tak bardzo nie miałam ochoty wczoraj wychodzić z domu. Strasznie szkoda, że już się skończyło. Chcę jeszcze raz i z tymi samymi ludźmi! 
Po zapisaniu się na listę pojechaliśmy szybko coś zjeść, oczywiście do MAKA, bo gdzie indziej? :P Wracając kręciliśmy w kółko. Tak to jest jak Magda jest nawigacją haha. Na szczęście jakoś udało nam się wrócić. Na precastingu było mnóstwo ludzi, ale za to jaka atmosfera! Nie wiem jak to wszystko opisać, chyba zajęłoby mi to wieczność, dlatego specjalnie nagraliśmy masę filmików. Niebawem będziecie mogli obejrzeć Vloga z tego dnia. Tymczasem łapcie pokoncertowego! 






4 komentarze:

  1. Poszłaś do The Voice?
    I co, dostałaś się? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale byłam na razie tylko na precastingu. Nie liczę na to, że przejdę dalej, chociaż gdyby się udało to nie ukrywam, że byłabym mega szczęśliwa :) Info dostanę dopiero 10 lipca.

      Usuń
  2. Trzymam mocno kciuki! Sam chciałem jechać na casting ale nie wyrobiłem się z czasem. Mam nadzieje, że włączę Jesienią TV a tam usłyszę i zobaczę Magdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D dzięki wielkie, bardzo mi miło :) A jeśli będziesz miał możliwość pojechać następnym razem to naprawdę polecam bardzo :)

      Usuń