poniedziałek, 2 czerwca 2014

PIERWSZY DUET

Czesc, pamietacie Damiana? To mój brat cioteczny, pomagał mi w kręceniu wszystkich moich teledysków. Jest jednym z moich "wspieraczy". Nie wyobrażam sobie wolnych od szkoły dni, weekendów i wakacji bez niego. Już od małego codziennie się razem bawiliśmy. Zawsze były to kreatywnie spędzone dni. Nagrywanie prognozy pogody, śpiewanie karaoke, pisanie piosenek... Mogłabym wymieniać w nieskończoność. Nasze pomysły były nie do opisania. Mimo, że mamy trochę więcej lat niż kiedyś, to wciąż trzymamy się razem. W końcu odważyliśmy się wstawić coś na YT wspólnie.
Saszan to 19-letnia dziewczyna, która śpiewa, youtuberuje i chyba jak każdy - podąża za marzeniami. Ma mnóstwo hejterów, ale i również wiernych fanów. Fajnie, że jej się "udało". To musi być naprawdę niesamowite uczucie, kiedy wchodzisz na scenę i widzisz tysiące swoich fanów. Cieszę się, że mam Was <3 Ogromnie mnie wspieracie. Wierzę, że kiedyś będę mogła koncertować nie tylko w pobliżu Warszawy, ale po całej Polsce, że kiedyś zobaczymy się wszyscy na żywo.
Piosenki Saszan „Wybrałam" nie ma jeszcze w internecie, są tylko nagrania z występów na Young Stars Festiwal. Pomyśleliśmy, ze nagramy cover. Sami zrobiliśmy muzykę, bo nigdzie nie ma jeszcze karaoke.
Przez te kilka dni zupełnie odcięłam się od świata. Myślałam tylko o naszym "projekcie" i szczerze mówiąc bardzo dobrze się czułam mając na głowie tyle rzeczy.
Mamy nadzieję, że nasz cover znajdzie swoich odbiorców i będziecie chcieli nas słuchać częściej :)

Pozdrowienia dla Saszan! Świetna robota! Naprawdę dobry numer! :)

Tutaj również możecie nas znaleźć, obserwować, pisać, zadawać pytania i bliżej poznać:

Trzymajcie się i dajcie znać jak Wam się podoba nasze "dzieło" :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz