czwartek, 3 lipca 2014

#studio

Cześć! Piszę, bo chcę Wam bardzo podziękować za wszystkie komentarze i wiadomości, które ostatnio dostaję od Was prawie codziennie! To naprawdę bardzo miłe. Zawsze je czytam i staram się odpisywać, jeśli nie tego samego dnia to kilka dni później. Pewnego razu zupełnie przypadkiem natknęłam się na to: http://zapytaj.onet.pl/Category/019,004/2,6732692,Da_sie_samemu_nauczyc_grac_na_pianinie_.html
Kiedy przeczytałam ten komentarz zrobiło mi się naprawdę miło. Wszystkiego nauczyłam się sama i nigdy nie miałam prawdziwej lekcji gry na pianinie. Bardzo dziękuję. Cudownie jest przeczytać takie słowa.

Wkrótce nagram nowy cover. Po ostatnich moich postach pewnie domyślacie się jaki. Już nie mogę się doczekać. Studio, w którym mam go nagrać jest jednym z najlepszych w Warszawie. Mam zdjęcie, które zrobiłam będąc w reżyserce podczas sesji nagraniowej Pauliny Romaniuk, być może znanej Wam z The Voice of Poland:) 
Mnóstwo światełek, guziczków... nie mam pojęcia jak zapamiętać który do czego służy :P


...i mam w końcu moją wymarzoną gitarę akustyczną! Jest naprawdę świetna! Moja kochana <3




...piszę też nową piosenkę po polsku i to już od kilku tygodni! Nie wiem dlaczego tak długo się schodzi. Może to coś oznacza? Jedna zwrotka jest już skończona, refren nie do końca, ale chyba nie można na siłę. Chcę, żeby ten utwór był w 100% przemyślany. Mam nadzieję, że wkrótce będzie już gotowy :)

Trzymajcie się!
love,
Magda<3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz