sobota, 5 lipca 2014

:)

Ostatnio myślałam, że chyba w końcu powinnam nagrać moją piosenkę "Po Burzy Nie Spadnie Deszcz", lecz tym razem akustycznie, bez żadnego aranżu, z samą gitarą. W studio, ale zupełnie na żywo, bez miksu, masteringu, prawdziwie, emocjonalnie i prosto z serducha, szczerze. Ten utwór chyba powinien ujrzeć światło dzienne. Nie chcę wyznaczać żadnej dokładnej daty, kiedy i gdzie, bo z tym nigdy nie wiadomo. To na razie moje plany, o których wiem tylko ja, a teraz też Wy :) 

Prawdopodobnie jutro też jadę do studia nagrać cover, a dokładnie "My Immortal". Ten utwór jest świetny! Amy Lee zaśpiewała go lekko i z niesamowitym przekazem. Zaśpiewała go dokładnie tak, jak należy. Moja wersja nigdy nie dorówna oryginałowi, ale mam nadzieję, że choć trochę Wam się spodoba. Trzymajcie kciuki jutro wieczorem.

Buziaczki dla Was,
Magda B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz