środa, 30 lipca 2014

próbyyy

Cześć Kochani! U mnie wszystko w porządku. Próby, próby, próby. Już niedługo koncert w Stanisławowie i prawdopodobnie znów wystąpię we Władysławowie. I Damian jedzie ze mną:) Być może, że po drodze też się coś przytrafi, dlatego zawsze trzeba być przygotowanym na wszystko. Za każdym razem zaskakujecie, więc szykuję dla Was meeega koncert. Będzie moc!!! Na razie bez zespołu, ale na wszystko przyjdzie czas. Nie można zbyt pochopnie. Do celu, ale mądrze! Tak! Mądrze! Ostatnio lubię to słowo, wybaczcie :D

Jakoś cicho zrobiło się na moim kanale na Youtube, dlatego pomyślałam, że fajnie by było znów nagrać jakieś cudeńko :) Co Wy na to? Może POWIEDZIEĆ NIE w wersji akustycznej? Dużo mam ostatnio na głowie, ale damy radę. Studio zarezerwowane! Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Nareszcie nie będzie już tego dziecinnego głosu. Może Wam nie przeszkadza, ale kiedy ja oglądam swoje dawne nagrania to to rzeczywiście jest słodkie, ale tak już być nie może! Wymagam od siebie dużo więcej niż dawniej, ale to dobrze! Tak trzeba! No może czasem wymagam za dużo :D Nie ważne. Codziennie trzeba od siebie wymagać, nie tylko wtedy, kiedy inni od nas wymagają.

No to wyśpijcie się i wymagajcie od siebie! Nie od innych, bo mimo tego, że są znajomi, że są bliscy... to w większości sytuacji i tak trzeba polegać na sobie, a satysfakcja z dokonania czegoś samemu jest ogromna. Dobra, kończę już, bo się rozpisałam :D
Dobrej nocy i miłego dnia jutro :*

A tu macie kilka fotek z tego tygodnia.






2 komentarze:

  1. Jaki aparat? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwsze zdjęcie w tym poście było robione lustrzanką SONY Alpha 55, a pozostałe iPhone'em 5s :)

      Usuń