czwartek, 14 sierpnia 2014

Władysławowo 2

Tyle się ostatnio dzieje, że sama już nie mogę tego wszystkiego ogarnąć, ale mam nadzieję, że jakoś dam radę Wam w dużym skrócie to wszystko opisać.

W Giżycku odpoczęłam i zebrałam siły na kolejne występy. Już jutro widzimy się we Władysławowie, a 17 sierpnia w Stanisławowie! Nie mogę się doczekać, żeby znów się z Wami spotkać i dla Was wystąpić :) Razem z Damianem cały czas mamy próby. Dziś już ostatnie. 
Zaśpiewam dla Was 8 piosenek w tym 3 w duecie z Damianem. Będzie naprawdę świetnie! Podobnie jak 24 lipca wystąpimy przed Dawidem Kwiatkowskim około 19.00. 
Dzielenie się na żywo tym, czego się do tej pory nauczyło to dla każdego człowieka ogromne przeżycie, szczęście, radość i mnóstwo innych pozytywnych emocji. Jestem Wam tak bardzo wdzięczna za wsparcie, które od Was mam... Jesteście kochani! Na koncercie damy czadu. Nie zawiedziemy!

Dostałam też od Was zdjęcie z poprzedniego występu we Władysławowie.
Fajnie, że się nim podzieliłyście :)



W skrzynkach pojawiło się też ostatnio bardzo dużo wiadomości. Często piszecie, że chcielibyście się z nami spotkać. Co powiecie na spotkanie tuż przed koncertem? Tutaj macie link: https://www.facebook.com/events/667111030040144/?notif_t=plan_user_joined

A tu wydarzenie utworzone przez Ocean Park: https://www.facebook.com/events/244335212442706/?fref=ts
Klikajcie, że będziecie i widzimy się pod sceną!!! :*

Jeeeej... trochę tak wszystko chaotycznie opisałam, ale mam nadzieję, że wybaczycie. Emocje robią swoje :D 
Buziaki i do zobaczyska!

Łapcie też kilka fotek!






4 komentarze: