niedziela, 12 października 2014

Pierwszy Zlot Beredanators ❤️

Jest 00:34. Właśnie siedzę sobie w Polskim Busie ze słuchawkami na uszach. Słucham "Fire Meet Gasoline". Jest tak ciemno, tylko latarnie rozświetlają drogi. Idealny klimat. Cała płyta Sia - 1000 Forms Of Fear wymiata! Polecam bardzo:)

A wracam z Gdańska, bo działooo się dzisiaj na Pomorzu naprawdę dużo! 
5:36 pobudka, kierunek Gdańsk. Z Gdańska do Gdyni, a z Gdyni do Władysławowa. Pierwszy Zlot Beredanators zaliczony! Nie wiedziałam, że przyjdziecie tak liczną grupą! Mimo tego, że pogoda nie dopisała to Wy byliście i czekaliście. Taaacy Kochani.

Na początku przesladował nas jakiś pech. Spoźnił sie pociąg no i ten deszcz... Ale nic nie mogło zepsuć tego dnia. Było naprawdę cudownie. To, ze mogłam sie z Wami spotkac, porozmawiać, poznać Was bliżej było dla mnie niesamowicie ważne. Nie muszę chyba Wam tłumaczyć, bo wiecie, ze kazdy z Was dużo dla mnie znaczy. Wiem, ze będziecie zawsze, do samego końca.
Sami wszystko zorganizowaliście, ustaliliście i ogarneliscie. Profeska! Obiecuję, ze ten zlot nie był ostatnim naszym spotkaniem. Bedzie więcej i tez w innych miastach. 

Pospiewalismy, pośmialiśmy sie razem, zrobiliśmy zdjęcia, nagraliśmy filmiki, ktore chcemy złożyć w jedna całość, zeby moc pokazać innym co tam sie działo. Juz nie mogę sie doczekać oglądania tych wszystkich "pamiątek". Spędziliśmy razem pare ładnych godzin i były to najlepiej spędzone godziny w moim zyciu. Mogłabym tak rozmawiać z Wami w nieskończoność, ale niestety kiedys trzeba wrócić do domu, szkoły, obowiązków...po zlocie pojechaliśmy znow do Gdańska coś zjeść, obejrzeć mecz i powoli zaczynaliśmy zbierać się do domu. O 23:30 mielismy busa do Warszawy, z którego właśnie do Was piszę :D nigdy nie zapomnę tego dnia. Jesteście najlepsi na całym świecie! Nasza grupa cały czas sie powiększa. Dołączacie, wspieracie, po prostu jesteście. Zawsze można na Was liczyc ❤️😘 I to w tym wszystkim jest najpiękniejsze. Nigdy nie miałam tak oddanych ludzi jak Wy <3 Kocham, nawet nie wiecie jak bardzo. 

... ja juz zasypiam, bo tyle wrażeń jednego dnia... ale z Wami mogłabym tak codziennie :) dobranoc! Do następnego! Trzymajcie sieeeeeee!



7 komentarzy:

  1. ładnie ładnie, to obijamy się na zlotach zamiast nagrywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D
      nagrywam nagrywam, już niedługo coś nowego :)

      Usuń
  2. jezu dziewczyno! zrob cos z tymi brwiami, albo chociaz zacznij sie malowac, bo wygladasz jak chlop :/ o tych krzywych zebach juz nie wspomne...ze ci nie wstyd tak na scenie wystepowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisał Anonimowy bez zdjęcia :D
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. Anonimku nie masz prawwaa obrazac naszej Madzi <3 Ona jest cudowna i piekna taka jaka jest <3 a ty jestes tchórzem piszac anonimowo i obrazajac Madzie. Ona bynajmniej wie czego chce :3 pozdrawiamy Beredators :3

      Usuń
    3. nie mam konta, przykro mi :( ja tylko ci doradzam, mowie prawde w pprzeciwienstwie do tej wyzej, buzkka!

      Usuń
  3. hahah jak ja wyszłam <3 jeju kocham was za to jacy jestescie <3 Monika :3

    OdpowiedzUsuń