niedziela, 5 października 2014

to, co już było i co będzie

Cały tydzień spędziłam w Warszawie. Wracałam do domu bardzo późno, a rano znów trzeba było wracać. Wczoraj też zamiast siedzieć sobie w domku pod cieplutkim kocykiem i gapić się w telewizor. No dobra, może nie w telewizor, bo nie lubię oglądać żadnych filmów i myślę, że to strata czasu, a jeżeli już film to w kinie z najbliższymi :)...i wczoraj zamiast czystego lenistwa znów musiałam wstać o 5:40, żeby być na planie do filmu "Król Życia". Tym razem grał mój młodszy brat. Ekipa była świetna, a dzieci, które również grały były tak śmieszne i zabawne, że nie sposób było się nudzić. A po planie - Centrum Łowicka, gdzie odbył się finał 6 edycji ogólnopolskiego konkursu "Przebojowy Muzyk". Fortepian, mikrofon, scena i ludzie... tak, to wszystko, czego mi potrzeba. Właśnie wtedy czuję się najlepiej. 

Na koniec mogę Wam zdradzić, że w następną sobotę szykuje się coś niezwykłego, coś na co czekam już od kilku tygodni. Nie wiem jeszcze czy na pewno będę mogła uczestniczyć w tym wydarzeniu, ale postaram się. 
Domyślacie się już o czym piszę? 
Tak! Tak! Tak! W sobotę (11.04) odbędzie się Zlot Fanów - Beredanators. Nie mogę się doczekać, żeby się z Wami wszystkimi spotkać, przytulić i porozmawiać. To będzie chyba mój najpiękniejszy dzień w życiu. Chcę już sobotę. Mam nadzieję, że się widzimy. Do zobaczyska!

Btw. Widzieliście nasze "Dżemy na środowe kolacje"? :D 
W środę tradycyjnie widzimy i słyszymy się na naszym kanale na You Tube - BEREDA music :)
Łapcie linki i podawajcie dalej!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz