sobota, 1 listopada 2014

Co się dzieje??!

Tak sobie wczoraj uświadomiłam jacy ludzie potrafią być beznadziejni... Serio. Szczególnie w Polsce przejawiają się takie dziwne zachowania.

Fenomen Dawida Kwiatkowskiego przerasta chyba jego samego. Wcale się nie dziwię, bo to, co się u niego teraz dzieje jest czymś niesamowitym. Jeśli nie wiecie o co chodzi (wątpię:)) to po prostu zagłosujcie na niego na stronie mtvema.com!

Nie wiem dlaczego ludzie reagują na to wszystko tak negatywnie, że to wstyd dla Polski i tak dalej... wstydem dla Polski i każdego z nas jest to, że nie potrafimy się zgrać i wzajemnie pomagać. Zauważyłam, że jesteśmy najlepsi w narzekaniu, w hejtowaniu innych, nabijaniu się z tych, którzy robią inaczej niż wszyscy. No po prostu jakaś jedna wielka masakra!

Nie rozumiem i chyba nigdy nie zrozumiem.

Ja zawsze byłam i będę za wspieraniem młodych Artystów, bo wiem ile to wszystko wymaga pracy. Może takie zapracowanie organizmu i ciągłe bieganie nie jest dobre dla zdrowia, ale na pewno zdrowsze od odświeżania setny raz strony głównej na Facebook'u czy pisania komentarzy, które nic nie wnoszą.
No cóż, ja tym postem też raczej nic nie zmienię. Tylko razem możemy to zrobić, ale jak, skoro nie jesteśmy zgranym państwem? Potrzeba do tego chęci i wiary. Może kiedyś to wszystko się zmieni i zaczniemy doceniać robotę innych...

Takie pisanie co dziś zrobiłam, że zjadłam śniadanie, byłam w szkole, nauczyłam się i poszłam spać strasznie mnie wkurza, dlatego nie mam zamiaru tu o tym pisać i taki też jest powód tego, że ostatni raz byłam tu 2 tygodnie temu.
Z tego, co wiem to od tego są inne portale :P

Przede mną straszny tydzień. Mnóstwo sprawdzianów i kartkówek, ale na szczęście we wtorek odkładam wszystkie zmartwienia na bok i lecę na MTV EMA PRE-PARTY! Ktoś się wybiera? Mam nadzieję, że się zobaczymy :)

A w środę spróbuję w końcu coś nagrać i wstawić na You Tube.




2 komentarze:

  1. Ludzie reagują negatywnie, bo im się nie podoba, że ktoś ze znikomym talentem będzie nas reprezentował. Zasłużył? Czym? Miał po prostu szczęście. To produkt, bardzo dobrze sprzedany. Dostał się tak daleko, dzięki 12 letnim fankom, którym wystarczy powiedzieć, że coś jest fajne, a one w to uwierzą. Nie hejtuję go, ale po prostu uważam, że w Polsce są lepsi. Bardziej utalentowani, prawdziwi artyści (chociażby Dawid Podsiadło). A głosowanie na Kwiatkowskiego, jako najlepszego artystę, tylko dlatego, że jest Polakiem, jest dla mnie zwykłą głupotą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanuję Twoje zdanie. Ja jednak uważam, że skoro mu się "udało" to powinniśmy pomóc, ale tutaj już się pojawiają schody, bo ludzie nie cierpią szczęścia innych. W tym też tkwi cały problem.
      Miałam okazję wystąpić przed Dawidem oraz dłużej z nim porozmawiać. Wiem, że wciąż się rozwija i tworzy coraz lepszą muzykę.
      Są lepsi i zawsze będą, ale śpiewać może każdy. Niestety nie każdy może występować.
      Siedzę w muzyce kilka lat. Wiem, że to jeszcze mało, ale przez ten czas wiele widziałam, słyszałam i z tymi Artystami nie jest tak, jak to sobie wyobrażamy. Hmm.. produkt... to słowo jest często nadużywane i to nie jest do końca tak, jak ludzie to rozumieją :)
      Ja też cieplutko pozdrawiam!

      Usuń