czwartek, 13 listopada 2014

"przeciez jeszcze tyle czasu..."

ojaaaaacieee... Mój blog <3 jesteście?? 

Ja jestem mega zmeczona cala tą szkołą, wstawaniem tak rano, ciągłym stresem, bo sprawdzian, bo kartkówka, bo pani będzie pytac. Chciałabym już wakacje. Nigdy nie narzekałam tak bardzo na szkołę, ale teraz jakoś nie mogę, a już szczególnie, że zbliża się matura. Nadal nie wiem jaki rozszerzony przedmiot chciałabym zdawać. Oczywiście muzyka zawsze zostanie, ale przeciez studia... jakie? Czasami aż mnie od tego wszystkiego boli głowa. Chyba nie jestem jeszcze na tyle gotowa, żeby decydować co dalej. To jest straszne i przyznam sie szczerze, że to wszystko mnie przerasta. Wiem, że najważniejsze to się nie poddawać, ale tutaj już chyba chodzi o coś więcej... Niby do matury jeszcze kilka miesięcy, niby to jeszcze dużo, inni mówią, że mało...
Czasami sobie myślę, że mam przeciez czas, zeby się zastanowić i że jakoś to będzie, ale tak z drugiej strony trochę się martwię o to wszystko. 
No cóż, każdy przez to przeszedł to ja też muszę! 

Muzycznie też się dzieje i to jedyna rzecz, która mnie podbudowuje w tym wszystkim. 
Dzięki muzyce, Beredanators i moim najbliższym słyszę ciągle: "będzie dobrze, dasz radę, nie przejmuj się". I to za te słowa Wam dziękuję. 
Codziennie rano wstaję i na mojej ścianie wisi napis "It's a good day to have a good day". Z takim nastawieniem jest jakoś łatwiej :) wszystko się układa... 
"Smile and the world will smile to you". To działa! Zawsze!

No! To do boju jutro! Z uśmiechem:))



1 komentarz:

  1. Ja mam dylemat jaka szkoła po gimnazjum :P Nie umiem zdecydować, przerasta mnie to, a czasu coraz mniej.Też jestem zmęczona szkołą, chociaż Ty pewnie masz jeszcze ciężej :P

    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń