piątek, 19 grudnia 2014

Chora...

No i mam za swoje... Kilka dni temu biegłam na autobus i chyba nawdychalam sie tego mroźnego powietrza. Zazwyczaj nie choruje, a wzięło mnie akurat teraz, gdy mam tak dużo do zrobienia. Mam nadzieje, ze za kilka dni przejdzie. 
Ostatnio wstawiłam tez nowy cover "Price Tag", o którym juz wcześniej pisałam. Widzieliście? Jak nie to zajrzyjcie na moj kanał na You Tube. Dawajcie łapki w gore i udostępniajcie. Wiecie jakie to dla mnie wazne. 
Leze sobie wlasnie w łożku, bo na nic innego nie mogę sobie pozwolić, i strasznie sie nudzę. Nie lubię "nicnierobienia", ale są tez tego plusy. Mam czas na kontakt z Wami przez cały dzien, odpisuje na wiadomosci, czytam Wasze posty i przeglądam Internety, choć nie ukrywam, ze wole byc zdrowa. Nie mogę na razie nigdzie zdradzać tego, co sie u mnie dzieje, ale obiecuje, ze gdy tylko bede pewniejsza wszystkiego to oficjalnie Wam tu o tym napisze. Na świąteczne życzenia jeszcze przyjdzie czas, dlatego teraz trzymajcie sie ciepło i nie chorujcie!! :))








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz