sobota, 28 lutego 2015

fani, idole i "Nic do stracenia"

Pewnie kliknęliście w link na moim fanpejdżu i Was tu przekierowało. Dobrze!
Jeśli tu wcześniej nie byłeś to to mój blog. Prowadzę go od ponad 3 lat i skoro już tu jesteś to mam nadzieję, że zostaniesz do końca :) 

Dużo dorosłych mówi, że fani w nastoletnim wieku nie są prawdziwymi fanami, że są fałszywi, bo szukają własnej drogi. Z tym szukaniem drogi być może i się zgodzę, ale że nie są prawdziwymi fanami??! To właśnie ludzie w nastoletnim wieku poświęcają swoim idolom mnóstwo czasu, wspierają ich, przyjeżdżają na koncerty, organizują różne akcje, wysyłają paczki, prezenty, a ci najwierniejsi naprawdę zostają do końca, bo z idola się nie wyrasta. Z idolem się dorasta! 
Dorośli nie mają na to wszytko czasu i myślę, że po części trochę zazdroszczą młodziakom :D

Ostatnio też tak myślałam... że mimo naszego "to bez sensu" pasja zawsze wraca i nie pozwoli tak siebie po prostu opuścić :) a raczej to my nie potrafimy się od niej uwolnić. I dobrze! Wtedy to ma sens! Po upadku, podnosimy się i dalej robimy swoje. Niestety są też tacy, którzy sobie z tym nie radzą, ale to już zupełnie inny temat... Wszystko zależy od nas, od naszego myślenia i nastawienia.

W środę byłam w studio i nagrałam swoją piosenkę. Jestem tak zadowolona z tego nagrania!! Szczególnie, że zeszło się tylko godzinę, a efekty naprawdę są dobreee! Zawsze nagrywałam w studio o wiele dłużej. Niesamowite, bo to świadczy o moim progresie. Cieszy mnie bardzo, że widać efekty mojej pracy, że nie zatrzymuję się i idę wciąż do przodu. Tak powinno być! 
Nie mogę się już doczekać dnia, kiedy będę mogła się z Wami podzielić moim "dziełem". 
Tym razem idziemy pełną parą i do "Nic do stracenia" będzie też teledysk. 

Przygotowani na promowanie? Musimy wspólnie wymyślić jakąś akcje, która pozwoli na pokazanie go ludziom z całej Polski. Tak, żeby w wakacje na koncertach przynajmniej połowa z Was znała tekst!
Nie potrafię opisać jak jestem szczęśliwa. Dawno już tak się nie czułam... 
Za tydzień dogrywam jeszcze chórki i chyba gotowe. Nie wierze w to, co sie dzieje. W końcu pełna profeska! Lubię tak! 

Miłego dnia!




2 komentarze:

  1. Świetnie <3 Jeśli utwór będzie jeszcze lepszy niż poprzednie to sam się wypromuje :D A tak a'propos. Czy wiadomo już coś o letnich koncertach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nowa piosenka się spodoba :* Nie zawiodę!
      A w lato na razie Poznań, Władysławowo i Stanisławów. Więcej miejsc podam bliżej wakacji jak będę ich już na 100% pewna :)

      Usuń