sobota, 28 marca 2015

'You told me not to cry when you were gone but the feelings overwhelming, it's much too strong'

Cytat, który widzicie wyżej jest z piosenki 'Lay Me Down' Sam'a Smith'a. Słowa jak i melodia są niesamowite.
Nagrałam cover:
https://www.youtube.com/watch?v=C6PJ87h-oKg

Przypomniały mi się te przykre chwile, kiedy odeszła ode mnie bliska osoba. Być może niektórzy wiecie kto nią był. Niektórzy pewnie też się naśmiewacie, że dziewczynce umarł dziadek i teraz sobie dla niego śpiewa. To strasznie przykre, bo tak naprawdę nikt nie wie, dlaczego był on dla mnie taki wyjątkowy i co zdarzyło się w mojej przeszłości... a to, że akurat dziadek? Mógłby być również tatą, wujkiem, przyjacielem...
To, co się stało odwróciło moje życie do góry nogami. Nikt o tym nie wie i nikt nie zrozumie, co czułam, nadal czuję i będę czuć do końca życia. Ja jestem szczęśliwa przez to, że robię to, co kocham, że wszystko się ułożyło.
Śpiewam, piszę, komponuję... myślę, że mój dziadek byłby ze mnie dumny.  Nie będę się już rozpisywać, bo to chyba nie jest dobry czas.
Po prostu chcę zadedykować tę piosenkę właśnie jemu! <3 [*]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz