wtorek, 24 marca 2015

coraz bliżej wszystkiego

Coraz bliżej ciepłych i dłuższych dni, coraz bliżej lata i coraz bliżej matur... ale za to potem mnóstwo czasu na spełnianie marzeń! 
Lato to najlepszy okres na realizowanie swoich zimowych planów, działanie i robienie tego, co się kocha bez żadnych ograniczeń. To dlatego tak uwielbiam ten czas. Często próbuję zrobić kilka rzeczy na raz, ale niestety obowiązki nie powalają na robienie tylko tego, co się chce w zimę. Czasem trzeba z czegoś zrezygnować, by móc zrobić jedną rzecz, ale za to dobrze i precyzyjnie.
W lato wszyscy są szczęśliwi, więcej się uśmiechają i dzień wtedy wydaje się być piękniejszy. Piszę o tych słonecznych dniach, bo kiedy o nich myślę to wywołują u mnie uśmiech, a ostatnie dni były dla mnie jakieś dziwne i ciężkie. Myślami byłam gdzieś daleko od wszystkiego... Po prostu czasem trzeba liczyć na siebie. Jednak równowaga musi być, bo kiedy robisz wszystko sam brakuje też bliskich.
Mimo tego, że czerwca jeszcze nie ma to cieszę się, że znalazłam chwilę na nagranie teledysku do mojej piosenki "Nic do stracenia". Wiem... ciągle tu piszę, że to moja piosenka, ale być może ktoś z Was jest tu pierwszy raz. Słowa jak i muzyka są mojego autorstwa i nie wyobrażam sobie, żeby było inaczej.  
Teledysk już się montuje. Zostało mi tylko odebrać ścieżki ze studia i loadingujemy się z nowym utworem na You Tube. Liczę na Wasze wsparcie. Musimy dotrzeć do dużej liczby osób. Wiecie jak bardzo jest to dla mnie ważne, dlatego już teraz apeluję do wszystkich :) Udostępniamy, kochamy, wielbimy, pokazujemy kolegom, koleżankom, rodzicom, babciom, dziadkom, wujkom, ciociom. Wszystkim! 
Nie mogę doczekać się tego dnia, tej godziny kiedy będę mogła Wam pokazać moje "dzieło". Ciekawa jestem Waszych opinii, dlatego jak tylko usłyszycie i zobaczycie teledysk to piszcie wszystko, co przyjdzie Wam do głowy.
Buziak!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz