poniedziałek, 13 lipca 2015

ZAWSZE WARTO.

Ostatnio zauważyłam, że piszę tutaj bardzo długie posty. Mimo tego statystyki pokazują mi, że czytacie. Strasznie mnie to cieszy. Dziękuję! 

Dostaję czasem wiadomości, w których piszecie, że też macie swoje pasje, wysyłacie filmiki, zdjęcia i pytacie czy to ma sens, czy warto. 

ZAWSZE WARTO!

Jeżeli nie jesteśmy jeszcze w czymś idealni, mimo wszystko powinniśmy robić to dalej, by się rozwijać. Zawsze później zobaczycie efekty swojej pracy. Może to być za tydzień, za miesiąc, a nawet za 5 lat, ale dla tych efektów warto robić swoje. 

Wspieram wszystkich ludzi, którzy robią coś z pasją, chcą się rozwijać, są pracowici, sumienni i znają swój cel. Ta ostatnia, wymieniona przeze mnie rzecz jest chyba najważniejsza, bo jeśli będziemy wiedzieli dokąd iść, będziemy tez się rozwijać i pracować nad sobą.
To wszystko pięknie się wiąże w jedną całość. Zawsze trzeba walczyć do końca. To wtedy ma sens. Nie myślcie, że zrobienie jednej rzeczy w kierunku upatrzonego celu wystarczy. To masa pracy, ale każdy krok prowadzi nas właśnie tam. Do miejsca, gdzie spełniają się marzenia i zaczynają się nowe. 

Kończąc ten (chyba motywujący) wpis, chcę jeszcze napisać Wam trochę co u mnie. 
Zazwyczaj staram się to opisywać dość krótko. Na początku chcę, żebyście wiedzieli, że efekty z tego, co robię ja są zawsze. Jeżeli czytaliście wcześniejsze posty to wiecie o co chodzi. 
Dziękuję Wam też za ponad 18 000 wyświetleń mojego coveru "Naucz Mnie". To jest niesamowite! <3 
Chciałabym każdemu z osobna podziękować za wszystko, co sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech. Mam nadzieję, że kiedyś zrobimy zloty, na których będę mogła Was poznać. 

Nie pamiętam już czy tutaj o tym pisałam, ale pod koniec wakacji znów przyjadę do Poznania do Radia Young Stars. Jest też szansa, że jeśli wygram ostateczny finał Young Sing Stars to wystąpię na Young Stars on Tour w czterech miastach Polski. Mam nadzieję, że się uda i wtedy spotkamy się w licznym gronie. 

Ja już się żegnam, a Wy pamiętajcie, że walczy się do końca! 


2 komentarze:

  1. Życie jest wachlarzem możliwości i tylko od nas zależy czy będziemy z nich korzystać... gdy ma sie pasję to nawet niepowodzenia czy chwilowe trudności nie są straszne... im "coś" trudniej przychodzi tym większa satysfakcja gdy uda się to osiągnąć... "Zawsze warto" - warto wszystko... nigdy nie jest na nic zbyt późno...

    OdpowiedzUsuń