sobota, 18 lipca 2015

Non Stopy i Radio Young Stars, czyli o tym, co nie mieście się w mojej głowie...

Moje marzenia z początku wakacji się spełniają! 
Najpierw wygrana w Radiu Young Stars, a teraz wygrana w Non Stopach. Naprawdę już nie wiem jak Wam dziękować!

To właśnie wczoraj stało się coś niesamowitego! Na Facebooku przeczytałam ten tekst i łzy lały się już same...

To były niezwykłe tygodnie. Podczas nich poznaliśmy wielu wspaniałych wykonawców, a Wasza muzyka towarzyszyła nam na co dzień. Czasem wzruszała, czasem po prostu sprawiała mnóstwo przyjemności.
Przesłuchaliśmy kilka godzin Waszej muzyki. Nasze profesjonalne jury wytypowało zwycięzcę. Jest nią utalentowana, piękna i niezwykle sympatyczna Magda Bereda. To właśnie jej Non Stopy pomogą w początkach profesjonalnej kariery. Magda pod okiem profesjonalistów nagra swoją piosenkę. Mamy nadzieję, że jeszcze nieraz pozytywnie nas zaskoczy.
Wszyscy jesteście utalentowanymi, dziękujemy, że podzieliliście się z nami swoją muzyką. Pamiętajcie – nigdy nie rezygnujcie z marzeń. ‪#‎nonstopmuzyka‬


Nie wierzyłam własnym oczom... Czytałam kilka razy to, co znalazłam na fanpage Non Stopów, bo nie rozumiałam co się dzieje. 
To piękne uczucie, kiedy dostajesz wiadomość, że wygrałeś, że to Tobie Jury przyznało główną nagrodę.
To jest coś niesamowitego!
I to nie jest tak, że inni przegrali. Wszyscy uczestnicy byli świetni. Słuchałam ich autorskich piosenek i mega szacun za to, co robicie!

Pewnie pamiętacie też jak wszędzie prosiłam o głosy w tym konkursie. Dzięki Wam możecie mnie teraz znaleźć w 10 tysiącach paczek chrupek Non Stop. 
W paczkach będą karty, na których zobaczycie moje imię i nazwisko. Jeśli znajdziecie - koniecznie zróbcie sobie #selfie z tą kartą i wyślijcie mi na tego maila:

magdamelodies@gmail.com

Czekam! Zrobię specjalny album na moim FanPage, gdzie wstawię Wasze piękne zdjęcia <3

Wracając jeszcze na chwilę do Radia Young Stars - pod koniec wakacji znów zawitam do Poznania, do wytwórni My Music, by zaśpiewać ze wszystkimi finalistami odcinków programu Young Sing Stars. Jeżeli tym razem również wygram audycję, to nagram swoją piosenkę i być może wystąpię na Young Stars on Tour <3 
Mam nadzieję, że te wakacje będą piękne w 100% i wszystko pójdzie po mojej myśli. 
Trzymajcie kciuki! 

Jak tylko zaczęły się te wakacje to powiedziałam sobie, że jeśli teraz nie stanie się coś, co obróci moim życiem o 180 stopni, to po prostu zajmę się szkołą, że będę taka, jak każdy. 
Strasznie nie lubię chodzić tymi wydeptanymi ścieżkami, ale był taki moment w moim życiu, kiedy stwierdziłam, że to bez sensu. Pomyślałam, że trudno - moje życie będzie wyglądać tak samo, jak innych, czyli po kolei: szkoła, praca, rodzina, dom.

Zawsze bronię się przed tym, przed takim robieniem wszystkiego po kolei, według zasad. 

Mówiłam gdzieś, że jeżeli w te wakacje wydarzą się przynajmniej 2 rzeczy to będę najszczęśliwszą osobą na świecie. Tymi rzeczami była wygrana w Non Stopach i Radiu YS. 
I stało się! DZIĘKUJĘ! Wasze wsparcie to najlepsza rzeczą, jaką od Was ciągle dostaję.

Teraz obiecuję, że z niczego nie rezygnuję, będę walczyć do końca, z Wami...

Chyba nagram dla Was oddzielnego vloga na You Tube, żeby opowiedzieć o wszystkim, co się teraz u mnie dzieje :') Nie mieści mi się w głowie... To jest coś cudownego!
Nadal w to nie wierzę! 

Dziś jak tylko się obudziłam, to sprawdziłam czy to wszystko dzieje się naprawdę <3

DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKO!




+ przepraszam, że ten post jest jakiś chaotyczny, ale nie potrafię opanować emocji...
Jest najlepiej na świecie! :')





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz