czwartek, 1 października 2015

Jutro Poznań! #RadioYoungStars

Hejoo! 
Jutro lecę do Poznania do siedziby My Music, gdzie mieści się studio Radia Young Stars. 

Pamiętacie jeszcze konkurs Young Sing Stars, w którym śpiewałam podczas audycji na żywo i wygrałam jeden z odcinków? 

Ta wygrana daje mi teraz możliwość wystąpienia na wielkim zlocie YouTube'rów - Stars4Fans, gdzie będzie 60cio tysięczna publiczność. Miazga! Taki występ to coś pięknego!

Wczoraj dzięki Wam dostałam się do półfinału i właśnie dlatego jadę do Poznania. Nie tylko będziecie mogli mnie usłyszeć live na stronie www.radioyoungstars.com, ale także będziecie mogli mnie zobaczyć. 

Jutro o 19:00 odpalajcie stronkę radia. Właźcie też w ten link i się widzimy: https://www.youtube.com/channel/UCXeSttedxFFVK8Y5rlDGxYg/videos

Najgorsze są SMSy... Tym razem też będę ich potrzebowała... Bądźcie ze mną podczas tej audycji wszędzie. Na snapie, na fb, na naszej grupie Beredanators. 

Wierzę, że i tym razem nam się uda <3

Do jutra!


1 komentarz: