czwartek, 26 listopada 2015

Może Lepiej

Cześć, ostatnio rozpisuję się tu na mnóstwo dziwnych i mniej dziwnych tematów. Pomyślałam, że czas poopowiadać trochę co u mnie. Mam kilka nowych pomysłów do zrealizowania i chcę Wam to wszystko bardziej przybliżyć - snapowicze już mogą się domyślać o co chodzi :) 

Zacznijmy najpierw od mojej piosenki "Może Lepiej". Nie do końca chciałam Wam pokazywać takiej "surowej" wersji tego utworu, ale przekonał mnie Bartek Caboń, za co bardzo dziękuję. 
Byłam akurat po lekcji śpiewu, rozśpiewana i te sprawy, więc podłączyłam mikrofon, włączyłam kamerkę, wzięłam gitarę i zaczęłam śpiewać. Stwierdziłam, że wyszło spoko, więc wrzuciłam szybko na YouTube. 
Jestem pewna, że gdybym przesłała filmik następnego dnia, to uznałabym, że nie ma sensu. Na szczęście poleciało i nie było odwrotu. 
Ucieszyłam się, że posypało się tyle pozytywnych komentarzy, tyle udostępnień. Bardzo Wam dziękuję!
Wczoraj usłyszałam też dobre słowo o tym wykonaniu od Bartka i chyba dodało mi to skrzydeł, bo ostatnie dni były ciężkie.

#możelepiej szukajcie na moim kanale, a ja chcę Wam jeszcze coś powiedzieć. 

Wczorajszy dzień był pozytywny, nawet bardziej niż się tego spodziewałam. 
Oficjalnie mogę oświadczyć, że mam już ten modny papierek, który przeglądając facebookowe tablice, co jakiś czas się pojawia u naszych znajomków. 

Jestem dumna z siebie. Ci, którzy są teraz na etapie zdawania prawa jazdy pewnie wiedzą o nadchodzących nowych przepisach i kolejkach w WORD'ach, dlatego jeszcze bardziej cieszę się, że mam już to za sobą. Nie przeżyłabym takiej tremy jeszcze raz...

I na koniec coś dla Was. 
Uwaga uwaga!!!

W czwartek wbijam do studia, żeby nagrać świąteczną piosenkę. Mam świetny pomysł na zrobienie czegoś, co nie będzie tylko moim dziełem, ale też Waszym. 

Już tłumaczę!

Jak tylko wgram wokale do tego utworu i będziecie chętni, to wyślę Wam refren, do którego będziecie mogli dograć swój głos razem z filmikiem. Potem odsyłacie go do mnie, a ja łączę je razem i powstaje coś niesamowitego. Coś, co będzie naszym prezentem na święta <3 Będzie magicznie, rodzinnie, czyli dokładnie tak, jak powinno być w święta Bożego Narodzenia.

Jak Wam się podoba ten pomysł? Ja wierzę, że damy radę. Więcej info dam Wam wkrótce, więc bądźcie czujni. 

Do zobaaaaa!

+ kilka zdjęć z ostatnich dni :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz